head_banner

Trè Focus di Sinomeasure à Hannover Messe

In April, à l'Expo Industriale di Hannover in Germania, a tecnulugia di fabricazione di punta in u mondu, i prudutti è i cuncetti di l'equipaggiu industriali sò stati messi in risaltu.

L'Expo Industriale di Hannover in April era "A Passione".I principali produttori di l'equipaggiu industriali in u mondu si riuniscenu ogni annu per presentà e tecnulugia di produttu più avanzata, i migliori prudutti è l'idee più avanti.

Quist'annu era a prima volta chì Sinomeasure participava à a fiera industriale di Hannover.A grande forza hà avanzatu, vi purteraghju solu in anticipu, una onda di i prossimi punti culminanti ~

Highlight 1: Rappresentendu l'automatizazione cinese, Sinomeasure Compite à Hannover Messe per a prima volta

 

Questa hè a prima volta chì Sinomeasure hà assistitu à a fiera industriale di Hannover.Ancu cum'è un novu espositore in questa fiera prestigiosa, assai clienti sò attratti da a cabina di Sinomeasure.Dealers di tuttu u mondu hà dimustratu un grande interessu in i prudutti di Sinomeasure è anu manifestatu a so intenzione di cooperà.

  

 

Highlight 2: Liberazione di novi prudutti

À questu Messe, Sinomeasure hà purtatu parechji novi prudutti potenziali, cum'è: registratore senza carta SUP-PR900, generatore di signali SPE-SG100 è flowmeter magneticu SPE-LDG.

       

 

Highlight 3: Cooperate cù a cumpagnia di l'automatizazione di u mondu

Sinomeasure coopera cù un capu globale in l'automatizazione (jumo).Dopu à a Messe, i delegati di Sinomeasure sò stati invitati da Jumo à visità a so fabbrica in Folda.

 


Tempu di Postu: Dec-15-2021