head_banner

Sinomeasure hà passatu cù successu u travagliu di auditu di l'aghjurnamentu ISO9000

14 dicembreth, l'auditori di iscrizzione naziunale di u sistema ISO9000 di a cumpagnia hà realizatu una rivisione cumpleta, in i sforzi cumuni di tutti, a cumpagnia hà passatu successu l'auditu.À u listessu tempu, a certificazione Wan Tai hà emessu u certificatu à u persunale chì hà avutu attraversu l'esame di qualificazione di l'auditore internu di u sistema ISO9000.

WanTai Certification Co., Ltd. hè u corpu di certificazione di terzu partitu in Cina chì hè u più anticu è cumplettamente cumpletu cù e regule operative internaziunali di l'industria di certificazione.A qualificazione di u certificatu hè appruvata da a CNCA of China National Certification and Accreditation Administration.A capacità tecnica di l'accreditazione hè stata appruvata da u Cumitatu Naziunale di Accreditazione per a Valutazione di Conformità (CNAS) è l'Istitutu Naziunale Americanu di Standards - a Società Americana per a Cunsigliu di Accreditazione di Certificazione di Qualità (ANAB) ricunnisciuta, hè una certificazione di sistema di gestione, certificazione di produttu è servizii di furmazione. Trinità di un grande corpu di certificazione integrata.

L'auditori di registrazione dà un altu gradu di valutazione di a nostra Divisione di u sistema di gestione di qualità.è hà datu alcuni suggerimenti constructivi di i prublemi truvati in l'auditu.i diversi dipartimenti in a nostra cumpagnia seranu cumminati cù l'auditu internu di i bisogni di migliione, i bisogni di u prucessu, per implementà è rettifica.Fornite un bonu serviziu à ogni cliente.


Tempu di Postu: Dec-15-2021