head_banner

Sinomeasure Southwest Service Center Ufficialmente stabilitu in Chengdu

Per sfruttà pienamente i vantaghji esistenti, integrà risorse ricche, è custruisce una piattaforma localizzata per furnisce l'utilizatori in Sichuan, Chongqing, Yunnan, Guizhou è altri posti cù una gamma completa di servizii di qualità in tuttu u prucessu, 17 settembre 2021, Sinomeasure Southwest Service Center Inauguratu ufficialmente è stabilitu in Chengdu.

"Cumu a basa di clienti cuntinueghja à cresce è i bisogni di serviziu diventanu più diversificati, a creazione di un centru di serviziu regiunale hè imminente.Sinomeasure hà più di 20 000 clienti in a regione sud-ovest.Avemu longu preoccupatu di a qualità di serviziu per i nostri clienti in a regione è sò ottimisti nantu à e prospettive di sviluppu di a regione."U vicepresidentu di Sinomeasure, u Signore Wang, hà dettu.

U Signore Wang hà dettu chì dopu à u stabilimentu di u Centru di serviziu di u Sud-Ovest, darà à i clienti un supportu tecnicu round-the-clock è una velocità di risposta più efficaci, aprendu un novu capitulu in l'aghjurnamentu di i servizii di Sinomeasure.

Sicondu u sgiò Zhang, u rispunsevule di u dipartimentu di magazzinu è logistica di a cumpagnia, u centru di serviziu stabilisce direttamente un magazzinu lucale in Chengdu.I clienti ponu furnisce direttamente merchenzie à a so porta, sempre chì anu bisognu, chì migliurà assai l'efficienza logistica è rende una consegna efficiente.

Durante l'anni, per furnisce i clienti domestici cù più qualità è servizii più preziosi, Sinomeasure hè stata in Singapore, Malaysia, Indonesia, Beijing, Shanghai, Guangzhou, Nanjing, Chengdu, Wuhan, Changsha, Jinan, Zhengzhou, Suzhou, Jiaxing, L'uffizii sò stati stallati in Ningbo è in altri lochi.

Sicondu u pianu, da u 2021 à u 2025, Sinomeasure stabiliscerà dece centri di serviziu regiunale è 100 uffizii in u mondu per serve à i clienti novi è vechji cù ingenuità.


Tempu di Postu: Dec-15-2021