head_banner

A furmazione in linea di l'agente glubale internaziunale di Sinomeasure hè in corso

U cuntrollu di u prucessu dipende da a stabilità, a precisione è a tracciabilità di u sistema di misurazione in a produzzione d'automatizazione industriale.In fronte di diverse cundizioni di travagliu cumplessi, se vulete selezziunà u pruduttu più adattatu per

clienti, duvete ammaistrà una seria di cunniscenze di u produttu assai prufessiunale.

A causa di l'impattu di l'epidemie, l'ingegneri di Sinomeasure ùn anu pussutu viaghjà per furnisce servizii di furmazione offline per l'agenti in u mondu.Dunque, avemu tenutu in modu innovativu a prima cunferenza di furmazione in linea chì combina i vantaghji di Internet.

Eccellente recensione

Jiang Jian, capu di produttu di strumenti di analisi di l'acqua di Sinomeasure, cù a so prufonda cunniscenza prufessiunale, hà introduttu a cunniscenza prufessiunale di strumenti di analisi d'acqua à i nostri partenarii da u principiu di misurazione di u produttu, materiale, mantenimentu, selezzione di applicazioni, ispezione di qualità, etc.

In l'interazzione di seguitu, hà ancu realizatu un'analisi approfondita di i gruppi di clienti di a dumanda di u mercatu, aiutendu l'agenti à capisce l'industria è i clienti.

Xu Lei, Chief knowledge Officer di Sinomeasure.Hà accumulatu una ricca cunniscenza di u produttu è una sperienza di serviziu di u cliente per 8 anni.In questa riunione di furmazione in linea, hà restauratu e cundizioni d'utilizazione di u situ di i clienti da parechje dimensioni, riassuntu è sorte i punti chjave di a selezzione di u produttu, a stallazione è altre precauzioni, hà furnitu una sperienza di serviziu di u cliente più dettagliata è prufessiunale, è evitendu prublemi inutili dopu a vendita. .

I nostri partenarii sò assai soddisfatti di l'effettu di sta furmazione.U cliente hà preparatu ppt cun cura, hà riassuntu i prublemi scontri in u prucessu di prumuzione è ci hà mostratu un pianu di prumuzione di produttu detallatu è cumpletu in l'ultima parte.

In più di u coreanu, avemu ancu urganizatu una furmazione in linea per i partenarii malesi.In u futuru, faremu furmazione in linea à i clienti in più paesi.

Per furnisce i servizii più prufessiunali, Sinomeasure hà da cuntinuà à migliurà u sistema di furmazione, furnisce servizii di supportu più cumpleti è prufessiunali per i partenarii è i rivenditori in diversi paesi, è rende tutti.

più cunfidenti in i prudutti di Sinomeasure.

"Customer centric" ùn hè micca un slogan, ma un principiu implementatu da tutti in Sinomeasure.Sinomeasure serà nantu à a strada per furnisce servizii prufessiunali è prudutti di prima classe per u mondu, è marchjà avanti bravamente!


Tempu di Postu: Dec-15-2021