head_banner

Sinomeasure hà donatu 1000 maschere N95 à l'Hospital Centrale di Wuhan

Luttendu cù covid-19, Sinomeasure hà donatu 1000 maschere N95 à l'Hospital Centrale di Wuhan.

Amparatu da i vechji cumpagni di classe in Hubei chì l'attuale fornitura medica in l'Hospital Centrale di Wuhan sò sempre assai scarse.Li Shan, vicedirettore generale di Sinomeasure Supply Chain, hà immediatamente furnitu sta informazione à a cumpagnia è hà dumandatu e maschere.A cumpagnia agisce in una volta.

 

Sinomeasure hà donatu u primu batch di maschere N95 à l'Hospital Shaw Run Affiliatu à a Scola di Medicina di l'Università di Zhejiang u 29 di ferraghju 2020, hà aiutatu à assicurà a salute di u staffu medico di prima linea.

 

L'Hospital Jiangjunshan in a Pruvincia di Guizhou avia bisognu di forniture per l'espansione anti-epidemica u 12 di ferraghju di u 2020. Sinomeasure hà emessu metri di turbidità, rilevatori di pH, elettrodi di pH è altri strumenti à l'uspidale immediatamente, chì aiutavanu l'uspidale in u trattamentu di e acque d'acqua medica è di scuntrà l'acqua. esigenze di scaricamentu di u Ministeru di Proteczione Ambientale.

 

Per ricustruisce a sala di isolamentu di a pressione negativa, i provvisti eranu urgentemente necessarii in Suzhou Fifth People's Hospital l'11 di ferraghju di u 2020. Sinomeasure hà urganizatu l'inventariu è u persunale hà verificatu è imballatu i forniture in l'ora extra.È hè statu decisu chì i strumenti in u prughjettu di ricustruzzione di a sala di isolamentu di pressione negativa di u Quintu Ospedale Populu Corsu di a cità di Suzhou sò stati donati à u cuntrattu.Sinomeasure hà sempre cuntribuitu à a lotta contru l'epidemie !

 

Ancu se e persone in Sinomeasure ùn ponu micca salvà a ghjente in prima linea, ponu fà qualcosa chì ponu fà.


Tempu di Postu: Dec-15-2021