Luttendu contr'à u covid-19, Sinomesure hà donatu 1000 maschere N95 à l'Ospedale Centrale di Wuhan.
Aghju amparatu da i vechji cumpagni di classe in Hubei chì l'attuali forniture mediche in l'Ospedale Centrale di Wuhan sò sempre assai scarse. Li Shan, direttore generale aghjuntu di Sinomesure Supply Chain, hà furnitu subitu sta infurmazione à a cumpagnia è hà dumandatu e maschere. A cumpagnia agisce subitu.
Sinomesure hà donatu u primu batch di maschere N95 à l'ospedale Shaw Run affiliatu à a Scola di Medicina di l'Università di Zhejiang u 29 di ferraghju 2020, aiutendu à assicurà a salute di u persunale medicu in prima linea.
L'ospedale Jiangjunshan in a pruvincia di Guizhou avia bisognu di forniture per l'espansione antiepidemica u 12 di ferraghju 2020. Sinomesure hà furnitu immediatamente misuratori di turbidità, rilevatori di pH, elettrodi di pH è altri strumenti à l'ospedale, chì anu aiutatu l'ospedale à trattà l'acque reflue mediche è à risponde à i requisiti di scaricu di l'acque reflue di u Ministeru di a Prutezzione Ambientale.
Per ricustruisce u repartu d'isolamentu à pressione negativa, ci era bisognu urgente di forniture à l'Ospedale di u Quintu Populu di Suzhou l'11 di ferraghju 2020. Sinomaseure hà allocatu urgentemente l'inventariu è u persunale hà verificatu è imballatu e forniture in tempu utile. È hè statu decisu chì l'istrumenti di u prughjettu di ricustruzzione di u repartu d'isolamentu à pressione negativa di l'Ospedale di u Quintu Populu di a cità di Suzhou sianu donati à l'appaltatore. Sinomaseure hà sempre cuntribuitu à a lotta contru l'epidemia!
Ancu s'è a ghjente in Sinomesure ùn pò salvà a ghjente in prima linea, ponu fà qualcosa ch'elli ponu fà.
Data di publicazione: 15 dicembre 2021