head_banner

Summer Sinomeasure Summer Fitness

Per fà più attività di fitness per tutti noi, migliurà u fisicu è mantene a salute di i nostri corpi.Recentemente, Sinomeasure hà pigliatu una grande decisione di ricustruisce a sala di cunferenza cù quasi 300 metri quadrati per fundà una palestra di fitness equipata di equipaggiu di fitness premium cum'è copre i bisogni di eserciziu aerobicu è anaerobicu, biliardo, macchina di football da tavola, portale ... ...Tuttu!

Vista di palestra fitness

Sè vo vulete fà eserciziu dopu à pranzu o dopu a cena, o vulete piglià una pausa per ghjucà cù l'amichi, a palestra di fitness hè sempre aperta per tutti.

 

Set multifunzione

Biliard

 

Tennis di tavulinu

 

Macchina ellittica

Cunsiderendu chì ùn hè micca cunvenutu per l'impiegati à esce durante l'epidemie, dopu à dui mesi di pianificazione attenta, Sinomeasure hà custruitu successu una palestra di fitness in a cumpagnia.Intantu, a sala di tè è quasi dece picculi sale di riunioni sò dispunibuli per tutti per amparà è riceve i clienti.

Cum'è un entusiasta di fitness, hè una grande nutizia per mè, participu à u centru di fitness in u prucessu di setup, sentu prufondamente a preoccupazione di Sinomeasure per a nostra salute è a vita di ogni ghjornu, per esempiu, a macchina ellittica hè scelta apposta, chì hà menu danni à articuli di ghjinochju.Andemu ancu à travaglià cù una maghjina più sana è più pusitiva.A lotta!!!!!!

A salute fisica è mentale di tutti in Sinomeasure ùn hè micca solu ligata à a felicità di e nostre famiglie, ma ancu u sviluppu di Sinomeasure."Striver oriented": Ùn hè micca solu un slogan, ma più nantu à fà e cose.Custruì un centru di fitness è furnisce un ambiente d'uffiziu di qualità è sanu hè solu unu di elli.Sinomeasure ùn solu organizza cuntrolli fisici gratuiti per noi è i nostri membri di a famiglia immediata, ma furnisce ancu assicurazioni per i genitori è i zitelli.

 


Tempu di Postu: Dec-15-2021