head_banner

Soluzioni per a misurazione di u flussu in u trattamentu di l'acqua residuale tessili

L'industrii tessili usanu una grande quantità d'acqua in i prucessi di tintura è trasfurmazioni di fibre tessili, generando volumi elevati di acque di scarico chì cuntenenu tinture, surfactants, ioni inorganici, agenti di umidificazione, frà altri.

L'impattu ambientale principale di questi effluents hè ligatu à l'absorzione di a luce in l'acqua, chì interferiscenu cù a fotosintesi di e piante è l'alga.Per quessa, hè pertinenti per avè una pianificazione ambientale destinata à a reutilizazione di l'acqua, a rimozione aumentata di tinture, è ancu per riduce e perdite in a tintura.

 

Difficultà

L'acqua residuale da i mulini tessili cuntene assai reagenti chimichi, chì sò assai corrosivu.

 

Soluzioni

In i misuratori di flussu di velocità, ricumandemu un metru di flussu elettromagneticu, è quì sò i motivi:

(1) E parti di cuntattu di u metru di flussu elettromagneticu cù u mediu sò elettrodi è rivestimenti.Diversi rivestimenti è elettrodi ponu esse aduprati per suddisfà diverse cundizioni di travagliu complicate.

(2) U canali di misurazione di u metru di flussu elettromagneticu hè un tubu drittu liscia senza cumpunente ostruitu, chì hè particularmente adattatu per a misurazione di un flussu in dui fasi liquidu-solidu chì cuntene particelle solide o fibre.


Tempu di Postu: Dec-15-2021