head_banner

Introduzione di metru di ossigenu dissolutu

L'ossigenu dissolutu si riferisce à a quantità di l'ossigenu dissolutu in l'acqua, generalmente registrata cum'è DO, espressa in milligrammi d'ossigenu per litru d'acqua (in mg/L o ppm).Certi cumposti urgànichi sò biodegradati sottu l'azzione di battìri aerobichi, chì cunsuma l'ossigenu dissolutu in l'acqua, è l'ossigenu dissolutu ùn pò micca esse rimbursatu in u tempu.A bacteria anaerobica in u corpu di l'acqua si multiplica rapidamente, è a materia urganica turnarà u corpu di l'acqua neru per via di a corruzzione.odore.A quantità di l'ossigenu dissolutu in l'acqua hè un indicatore per misurà a capacità d'autopurificazione di u corpu di l'acqua.L'ossigenu dissolutu in l'acqua hè cunsumatu, è pigghia un pocu tempu per restituverà u statu iniziale, chì indica chì u corpu di l'acqua hà una forte capacità di purificazione, o chì a contaminazione di u corpu di l'acqua ùn hè micca seriu.Altrimenti, significa chì u corpu di l'acqua hè seriamente contaminatu, a capacità di purificazione hè debule, o ancu a capacità di purificazione hè persa.Hè strettamente ligata à a pressione parziale di l'ossigenu in l'aria, a pressione atmosferica, a temperatura di l'acqua è a qualità di l'acqua.

1.Aquaculture: per assicurà a dumanda respiratoria di i prudutti acquatici, monitoraghju in tempu reale di u cuntenutu di l'ossigenu, alarme automaticu, ossigenazione automatica è altre funzioni.

2.Surveglianza di a qualità di l'acqua di l'acqua naturali: Detect u gradu di contaminazione è a capacità d'autopurificazione di l'acqua, è impedisce a contaminazione biologica cum'è l'eutrofizazione di i corpi d'acqua.

3. Trattamentu di l'acqua, indicatori di cuntrollu: cisterna anaerobica, cisterna aerobica, cisterna d'aerazione è altri indicatori sò usati per cuntrullà l'effettu di u trattamentu di l'acqua.

4. Cuntrolla a currusioni di materiali di metallu in pipelines di pruvista d'acqua industriale: In generale, sensors cù a gamma ppb (ug/L) sò usati per cuntrullà u pipeline per ottene l'ossigenu zero per prevene a ruggine.Hè spessu usatu in centrali di energia è in l'equipaggiu di caldaie.

Attualmente, u metru di ossigenu dissolutu più cumuni in u mercatu hà dui principii di misurazione: u metudu di membrana è u metudu di fluoriscenza.Allora chì hè a diffarenza trà i dui?

1. Membrane mètudu (canusciutu macari comu lu mètudu polarography, mètudu prissioni custanti)
U metudu di a membrana usa principii elettrochimichi.Una membrana semi-permeable hè aduprata per separà u catodu di platinu, l'anodu d'argentu è l'elettrolitu da l'esternu.Normalmente, u catodu hè quasi in cuntattu direttu cù sta film.L'ossigenu sparghje à traversu a membrana in un rapportu proporzionale à a so pressione parziale.A più grande a pressione parziale di l'ossigenu, più l'ossigenu passa per a membrana.Quandu l'ossigenu dissolutu penetra continuamente in a membrana è penetra in a cavità, hè ridutta nantu à u cathode per generà un currente.Stu currente hè direttamente proporzionale à a cuncentrazione di l'ossigenu dissolutu.A parte di u metru subisce un processu di amplificazione per cunvertisce u currente misuratu in una unità di cuncentrazione.

2. Fluorescenza
A sonda fluorescente hà una fonte luminosa integrata chì emette luce blu è illumina a capa fluorescente.A sustanza fluorescente emette luce rossa dopu esse eccitata.Siccomu e molécule d'ossigenu ponu caccià l'energia (effettu di quench), u tempu è l'intensità di a luce rossa eccitata sò ligati à e molécule d'ossigenu.A cuncentrazione hè inversamente proporzionale.Misurendu a differenza di fasa trà a luce rossa eccitata è a luce di riferimentu, è paragunendu cù u valore di calibrazione interna, a cuncentrazione di molécule d'ossigenu pò esse calculata.Nisun ossigenu hè cunsumatu durante a misurazione, a dati hè stabile, u rendiment hè affidabile, è ùn ci hè micca interferenza.

Analizemu per tutti da l'usu:
1. Quandu s'utilice l'elettrodi polarografichi, riscalda per almenu 15-30 minuti prima di calibrazione o misurazione.
2. A causa di u cunsumu di l'ossigenu da l'elettrodu, a cuncentrazione di l'ossigenu nantu à a superficia di a sonda diminuirà istantaneamente, per quessa, hè impurtante di stirrà a suluzione durante a misura!In altri palori, perchè u cuntenutu di l'ossigenu hè misuratu cunsumendu l'ossigenu, ci hè un errore sistematicu.
3. A causa di u prugressu di a reazzione elettrochimica, a cuncentrazione di l'elettroliti hè constantemente cunsumata, per quessa, hè necessariu aghjunghje l'elettroliti regularmente per assicurà a cuncentrazione.Per assicurà chì ùn ci sò micca bolle in l'elettrolitu di a membrana, hè necessariu di sguassà tutte e camere di liquidu quandu si stallanu l'aria di a testa di a membrana.
4. Dopu à ogni electrolyte hè aghjuntu, un novu ciclu di u funziunamentu di calibrazione (di solitu u puntu zero calibration in acqua senza ossigenu è calibration pendenza in l'aria) hè necessariu, è tandu ancu s'è u strumentu cù compensazione automatica temperatura hè usatu, deve esse vicinu. à Hè megliu calibrate l'elettrodu à a temperatura di a suluzione di mostra.
5. Nisuna bubbles deve esse lasciatu nantu à a superficia di a membrana semi-permeable durante u prucessu di misurazione, altrimenti leghjerà e bolle cum'è una mostra saturata d'ossigenu.Ùn hè cunsigliatu per aduprà in un tank d'aerazione.
6. A causa di mutivi di prucessu, a testa di membrana hè relativamente magre, soprattuttu faciuli à pierce in un certu mediu currusivu, è hà una vita corta.Hè un articulu consumable.Se a membrana hè dannata, deve esse rimpiazzata.

Per riassume, u metudu di a membrana hè chì l'errore di precisione hè propensu à a deviazione, u periodu di mantenimentu hè cortu, è l'operazione hè più fastidiosa!
Chì ci hè u metudu di fluoriscenza?A causa di u principiu fisicu, l'ossigenu hè solu utilizatu com'è catalizzatore durante u prucessu di misurazione, cusì u prucessu di misurazione hè basicamente liberu da interferenza esterna!Sonde d'alta precisione, senza mantenimentu è di qualità megliu sò basamente lasciate senza assistenza per 1-2 anni dopu a stallazione.U metudu di fluoriscenza ùn hà veramente micca difetti?Di sicuru ci hè !

 


Tempu di Postu: Dec-15-2021