head_banner

Cumu calibre un flussumetro

Flowmeter hè un tipu d'attrezzatura di prova utilizata per misurà u flussu di u fluidu di prucessu è di u gasu in e piante è e instalazioni industriali.I misuratori di flussu cumuni sò u flussu elettromagneticu, u flussu di massa, u flussu di turbina, u vortex flowmeter, u flowmeter di orifiziu, u flowmeter ultrasonicu.U flussu si riferisce à a vitezza à quale u fluidu di prucessu passa per un tubu, orifiziu o cuntainer à un mumentu determinatu.L'ingegneri di cuntrollu è di strumentazione misuranu stu valore per monitorizà è aghjustà a velocità è l'efficienza di i prucessi è l'equipaggiu industriali.

Ideale, l'equipaggiu di prova deve esse "resettatu" da u tempu à u tempu per prevene letture imprecise.Tuttavia, per via di l'anziane di i cumpunenti elettroni è a deviazione di coefficienti, in un ambiente industriale, u flowmeter serà calibratu regularmente per assicurà a precisione di a misurazione, in modu chì pò esse operatu in modu sicuru è puntuale.

 

Chì ghjè u calibratu di u Flowmeter?

A calibrazione di u flussu hè u prucessu di paragunà a scala predeterminata di u flussu cù a scala di misura standard è aghjustà a so misurazione per cunfurmà cù u standard.A calibrazione hè un aspettu impurtante di strumentazione in una larga gamma di industrii chì necessitanu misurazioni d'alta precisione, cum'è in l'oliu è u gasu, a petrochimica è a fabricazione.In altre industrie, cum'è l'acqua è l'acqua, l'alimentariu è a bevanda, a minera è i metalli, una misurazione più precisa hè ancu necessaria per assicurà l'efficienza di a produzzione.

I misuratori di flussu sò calibrati paragunendu è aghjustendu a so misurazione per risponde à i standard predefiniti.I pruduttori di flussu di solitu calibranu i so prudutti internamente dopu a produzzione, o li mandanu à facilità di calibrazione indipendenti per l'ajustamentu.

 

Flowmeter Recalibration vs Calibration

A calibrazione di u flussumetro implica paragunà u valore misuratu di u flussumetru in funzione cù quellu di un dispositivu di misurazione di flussu standard in e stesse cundizioni, è aghjustà a scala di u flussimetru per esse vicinu à u standard.

Flowmeter Recalibration implica calibre un flowmeter chì hè digià in usu.A recalibrazione periodica hè essenziale perchè e letture di u metru di flussu sò spessu "fora di fase" cù u tempu per via di e cundizioni variabili implicati in i prucessi industriali.

A diferenza principale trà sti dui prucessi hè chì a calibrazione di u flussu hè realizatu prima chì u flowmeter hè mandatu per l'usu, mentre chì a recalibration hè realizata dopu chì u flowmeter hè stata in esecuzione per un periudu di tempu.Strumenti di software ponu ancu esse aduprati per verificà l'accuratezza di a misurazione dopu chì u flussumetro hè calibratu.

 

Cumu calibre un flussumetro

Alcune di e prucedure di calibrazione di u metru di flussu più usate sò:

  • Calibration Master Meter
  • Calibration gravimetrica
  • Pistone Prover Calibration

 

Prucedure di calibrazione di u metru maestru

A calibrazione di u flowmeter principale paraguna u valore misuratu di u flowmeter misuratu cù u valore misuratu di un flowmeter calibratu o "principale" chì opera sottu u standard di flussu necessariu, è aghjusta a so calibrazione in cunseguenza.U flowmeter principale hè di solitu un dispusitivu chì a calibrazione hè stabilita à un standard naziunale o internaziunale.

Per fà a calibrazione di u metru principale:

  • Cunnette l'instrumentu principale in serie cù u misuratore di flussu in prova.
  • Aduprà u voluminu di liquidu misuratu per paragunà e letture di u metru di flussu principale è u metru di flussu.
  • Calibrate u metru di flussu sottu a prova per cunfurmà cù a calibrazione di u metru di flussu principale.

Vantaggiu:

  • Facile à uperà, test continuu.

 

Prucedure di calibrazione gravimetrica

A calibrazione di u pesu hè unu di i prucessi di calibrazione di u voluminu è di u flussu di massa più precisi è efficaci.U metudu gravimetricu hè ideale per a calibrazione di flussi di liquidu in l'industria petrolifera, purificazione d'acqua è petrochimica.

Per fà a calibrazione di pesu:

  • Mettite una aliquota (una piccula parte) di u fluidu di prucessu in u metru di teste è pesa per un tempu precisu mentre scorri per 60 seconde.
  • Aduprate una scala calibrata per misurà accuratamente u pesu di u fluidu di prova.
  • Dopu chì u periodu di prova hè finitu, trasferisce u liquidu di prova à u cuntainer di drenu.
  • U flussu di l'aliquota hè ottenuta dividendu u so pesu voluminu da a durata di a prova.
  • Comparare u flussu calculatu cù u flussu di u metru di flussu, è fate l'aghjustamenti basati nantu à u flussu misuratu attuale.

Vantaggiu:

  • Alta precisione (U metru maestru usa ancu a calibrazione gravimetrica, cusì a più alta precisione hè limitata).

Prucedure di calibrazione di u Piston Prover

In a prucedura di calibrazione di u misuratore di flussu di u calibratore di pistone, un volume cunnisciutu di fluidu hè furzatu à traversu u misuratore di flussu in prova.U calibratore di pistone hè un dispositivu cilindrico cù un diametru internu cunnisciutu.

U calibratore di pistone cuntene un pistone chì genera un flussu di voluminu attraversu un spostamentu pusitivu.U metudu di calibrazione di u pistone hè assai adattatu per a calibrazione di u flussu ultrasonicu d'alta precisione, a calibrazione di u flussu di carburante è a calibrazione di u flussu di turbina.

Per fà una calibrazione di calibratore di pistone:

  • Mettite una aliquota di u fluidu di prucessu in u calibratore di pistone è u metru di flussu per esse pruvatu.
  • U voluminu di fluidu scaricatu in u calibratore di pistone hè ottenutu multiplicendu u diametru internu di u pistone per a lunghezza chì u pistone viaghja.
  • Paragunate stu valore cù u valore misuratu ottenutu da u metru di flussu è aghjustate a calibrazione di u metru di flussu in cunseguenza.

Tempu di Postu: Dec-15-2021