head_banner

U flussu elettromagneticu ottimizza a verificazione di a pompa in u trattamentu di l'acqua

U trattamentu di l'acqua è l'operazioni di distribuzione sò intrinsecamente strette, cumpresu u muvimentu di l'acqua da un locu à l'altru, aumentendu a pressione di filtrazione, injecting chimichi per u trattamentu di l'acqua, è distribuzendu acqua pulita à i punti d'usu. A precisione è a affidabilità sò particularmente impurtanti quandu si usa una pompa di misurazione di volume cuntrullata. cum'è parte di un sistema di iniezione chimica è additivu in u prucessu di trattamentu di l'acqua. U flussu elettromagneticu pò esse una suluzione efficace per verificà l'operazione curretta di l'equipaggiu per assicurà a massima efficienza di u prucessu di dosing chimicu.
Sistemi di alimentazione dedicati sò usati per furnisce i chimichi per tutte e tappe di l'operazione di l'acqua è di l'acqua residuale. U prucessu di trattamentu di l'acqua richiede una sintesi ottima, per quessa, i chimichi ponu esse aghjuntu per stabilisce un ambiente favurevule per a crescita biologica. mantene a gamma operativa di pH necessariu.
Comu parte di l'iniezione chimica, hè di solitu necessariu aghjunghje l'acidu o causticu per cuntrullà u pH, aghjunghje clorur ferrico o allume per sguassà i nutrienti, o aghjunghje fonti supplementari di carbonu cum'è metanol, glicina o àcitu acìticu per u sviluppu di u prucessu. u prucessu di trattamentu di l'acqua, l'operatori di a pianta deve assicurà chì i quantità curretti sò aghjuntu à u prucessu cum'è una parte di u cuntrollu di qualità. Troppu o troppu pocu usu di sustanzi chimichi pò purtà à alti costi di u funziunamentu, crescita di currusioni, mantenimentu friquenti di l'equipaggiu, è altri avversi. cunsequenze.
Ogni sistema di alimentazione chimica hè diversu, secondu u tipu di chimica chì deve esse pumped, a so cuncentrazione, è a rata di alimentazione necessaria. Pompe di misurazione ponu esse usate cum'è parte di u prucessu di injecting chimichi in u sistema di trattamentu di l'acqua. Operazioni di l'acqua di pozzu.Una piccula rata di alimentazione hà bisognu di una pompa misurata chì pò furnisce una dosa specifica di chimica à u flussu chì riceve.
In parechji casi, a pompa di misurazione utilizata in a pianta di trattamentu di l'acqua hè un dispositivu di misurazione chimica di spostamentu pusitivu chì pò cambià a capacità manualmente o automaticamente secondu e esigenze di e cundizioni di u prucessu. Stu tipu di pompa furnisce un altu livellu di ripetibilità è pò pump. una varietà di sustanzi chimichi, cumpresi acidi, alkali è sustanzi corrosivi o liquidi viscosi è slurries.
Impianti di trattamentu di l'acqua sò sempre in cerca di modi per ottimisà e so operazioni minimizendu u mantenimentu, i tempi di inattività, i guasti è altri prublemi. Ogni fattore affetta l'efficienza è a produtividade.
L'unicu modu per sapè per injectà a quantità ghjusta di una determinata chimica in un prucessu di trattamentu di l'acqua hè di determinà a tarifa di dosa attuale mantenuta da a pompa di misurazione. A sfida hè chì parechje pompe per iniezioni chimiche ùn permettenu micca à l'utilizatori di marcà in assolutu. paràmetri per una tarifa di dose specifica.
L'esperienza hà dimustratu chì l'usu di i misuratori di flussu per a verificazione di u rendiment di a pompa pò furnisce infurmazioni preziose nantu à u rendiment di a pompa è l'accuratezza di e specificazioni di u fabricatore. Puderà ancu identificà i prublemi operativi è l'efficienza ridutta per l'usura di parte o altre cundizioni. Valvule trà a pompa è u prucessu, l'utilizatori ponu uttene infurmazioni per evaluà u rendiment di l'equipaggiu attuale, mette in risaltu ogni diffarenza, è aghjustà a velocità di a pompa quandu hè necessariu.
Parechji tipi di metri di flussu misuranu i liquidi, è certi sò più adattati per l'ambienti di trattamentu di l'acqua è di l'acqua residuale cà l'altri. Certi metri sò più precisi è ripetibili cà l'altri. per cunsiderà tutti i criterii di selezzione è micca solu fucalizza nantu à un aspettu, cum'è u prezzu. In cunsiderà l'attività di prestazione è di mantenimentu necessariu, i prezzi di compra bassu sò spessu un indicatore ingannatu. Un criteriu megliu hè u costu tutale di pruprietà (TCO), chì cunsidereghja micca solu u prezzu di compra, ma ancu u costu di stallazione, mantenimentu è rimpiazzamentu di metri.
In cunsiderà u costu, a precisione è a vita di serviziu, i flussimetri elettromagnetici ponu esse una scelta ideale per l'applicazioni esigenti di trattamentu di l'acqua. A tecnulugia di misurazione elettromagnetica elimina a necessità di parti in muvimentu, chì ponu causà prublemi di prestazione è di mantenimentu quandu sò usati in fluidi cù un altu cuntenutu di solidi. ponu misurà quasi ogni fluidu conduttivu, cumpresi l'acqua di prucessu è l'acqua di scarico. Questi metri furniscenu una caduta di pressione bassa, un rapportu di turndown allargatu è una ripetibilità eccellente.
U flussu elettromagneticu opera secondu a lege di Faraday di l'induzione elettromagnetica per misurà a velocità di u liquidu. A lege dice chì quandu un cunduttore si move in un campu magneticu, un signale elettricu hè generatu in u cunduttore, è u segnu elettricu hè proporzionale à a vitezza di l'acqua. si move in u campu magneticu.
Sicondu u mediu fluidu è / o a qualità di l'acqua, l'elettrodi standard d'acciaio inossidabile (AISI 316) usati in parechji metri di flussu elettromagneticu pò esse abbastanza. flowmeter à cambià in u tempu.Alcuni pruduttori di strumenti sò cambiatu à l'elettrodi Hastelloy C cum'è materiali standard per furnisce una resistenza à a corrosione megliu è una vita di serviziu più longa. Stu superalloy hà una alta resistenza à a corrosione localizata, chì hè un vantaghju in ambienti chì cuntenenu cloruri à alta temperatura. A causa di u cuntenutu di cromu è molibdenu, hà un altu livellu di resistenza à a corrosione in tuttu u circondu.
Certi pruduttori utilizanu un rivestimentu di Teflon invece di un rivestimentu di gomma dura per furnisce un materiale resistente à a temperatura alta cù proprietà chimiche forti.
I fatti anu dimustratu chì i misuratori di flussu elettromagneticu sò assai adattati per l'applicazioni di iniezione chimica critica in impianti di trattamentu d'acqua. Permettenu à l'operatori di a pianta di misurà accuratamente u voluminu di fluidu chì passa per elli. à un controller di logica programabile (PLC) per determinà a dosa chimica in ogni periodu di tempu. Questa informazione aiuta à gestisce i costi chimichi è risolve i regulamenti ambientali applicabili. Furniscenu ancu vantaghji impurtanti di u ciclu di vita per e facilità di trattamentu di l'acqua è di distribuzione. + 0,25% di precisione in menu di cundizioni ideali di flussu di fluidu. À u stessu tempu, a cunfigurazione di tubu di flussu apertu, non invasive, elimina quasi a perdita di pressione. Se specificatu bè, u metru hè relativamente micca affettatu da viscosità, temperatura è pressione, è ci hè. ùn sò micca parti in muvimentu chì impediscenu u flussu, è a manutenzione è e riparazioni sò mantinute à u minimu.
In un ambiente esigenti di a pianta di trattamentu di l'acqua, ancu a pompa di misurazione di u megliu dimensioni pò scontru cundizzioni di u funziunamentu chì differenu da l'expectativa. À u tempu, l'aghjustamenti di u prucessu ponu cambià a densità, u flussu, a pressione, a temperatura è a viscosità di u fluidu chì a pompa deve trattà. .
Chris Sizemore is the technical sales manager for Badger Meter Flow Instrumentation.He joined the company in 2013 and has held positions in the technical support team.You can contact him at csizemore@badgermeter.com.For more information, please visit www.badgermeter.com.


Tempu di Postu: 04-Jan-2022