head_banner

Cunniscenza detailed-strumentu di misura di pressione

In u prucessu di pruduzzione chimica, a prissioni ùn solu affetta a relazione di equilibriu è a rata di reazzione di u prucessu di produzzione, ma ancu affetta i paràmetri impurtanti di l'equilibriu materiale di u sistema.In u prucessu di pruduzzione industriale, alcuni necessitanu una pressione alta assai più altu di a pressione atmosferica, cum'è u polietilene d'alta pressione.A polimerizazione hè realizata à una pressione alta di 150MPA, è certi anu bisognu à esse realizatu à una pressione negativa assai più bassu di a pressione atmosferica.Cum'è a distillazione di vacuum in raffineria di petroliu.A pressione di vapore d'alta pressione di a pianta chimica PTA hè 8.0MPA, è a pressione di l'alimentazione di l'ossigenu hè di circa 9.0MPAG.A misurazione di pressione hè cusì larga, l'operatore deve rispittà strettamente à e regule per l'usu di diversi strumenti di misurazione di pressione, rinfurzà u mantenimentu di ogni ghjornu, è qualsiasi negligenza o trascuratezza.Tutti ponu incurrenu danni enormi è perdite, fallendu à ottene l'ugettivi di alta qualità, altu rendiment, cunsumu bassu è pruduzzione sicura.

A prima seccione u cuncettu basu di a misura di pressione

  • Definizione di stress

In a pruduzzione industriale, u cumunimenti chjamatu pressione si riferisce à a forza chì agisce uniformemente è verticalmente nantu à una unità di area, è a so dimensione hè determinata da a zona di forza è a dimensione di a forza verticale.Espresso matematicamente cum'è:
P=F/S induve P hè a pressione, F hè a forza verticale è S hè l'area di forza

  • Unità di pressione

In a tecnulugia di l'ingegneria, u mo paese adopta u Sistema Internaziunale di Unità (SI).L'unità di calculu di pressione hè Pa (Pa), 1Pa hè a pressione generata da una forza di 1 Newton (N) chì agisce verticalmente è uniformemente nantu à una superficie di 1 metru quadru (M2), chì hè spressione in N/m2 (Newton/). metru quadru) , In più di Pa, l'unità di pressione pò ancu esse kilopascals è megapascals.A relazione di cunversione trà elli hè: 1MPA = 103KPA = 106PA
A causa di parechji anni di abitudine, a pressione atmosferica di l'ingegneria hè sempre usata in l'ingegneria.Per facilità a cunversione mutuale in usu, e relazioni di cunversione trà parechje unità di misurazione di pressione cumuni sò listate in 2-1.

Unità di pressione

Atmosfera d'ingegneria

Kg/cm2

mmHg

mmH2O

atm

Pa

bar

1b/in2

Kgf/cm2

1

0,73 × 103

104

0,9678

0,99 × 105

0,99 × 105

14.22

MmHg

1,36 × 10-3

1

13.6

1,32 × 102

1,33 × 102

1,33 × 10-3

1,93 × 10-2

MmH2o

10-4

0,74 × 10-2

1

0,96 × 10-4

0,98 × 10

0,93 × 10-4

1,42 × 10-3

Atm

1.03

760

1,03 × 104

1

1,01 × 105

1.01

14.69

Pa

1,02 × 10-5

0,75 × 10-2

1,02 × 10-2

0,98 × 10-5

1

1 × 10-5

1,45 × 10-4

bar

1.019

0,75

1,02 × 104

0,98

1×105

1

14.50

Ib/in2

0,70 × 10-2

51,72

0,70 × 103

0,68 × 10-2

0,68 × 104

0,68 × 10-2

1

 

  • Modi di sprime u stress

Ci hè trè manere di spressione a pressione: pressione assoluta, pressione gauge, pressione negativa o vacuum.
A prissioni sottu u vacuu assolutu hè chjamata pressione zero assoluta, è a prissioni espressa nantu à a basa di a pressione zero assoluta hè chjamata pressione assoluta.
A pressione di gauge hè a prissioni espressa nantu à a basa di a pressione atmosferica, cusì hè esattamente una atmosfera (0.01Mp) luntanu da a pressione assoluta.
Hè: P table = P assolutamente-P grande (2-2)
A pressione negativa hè spessu chjamata vacuum.
Pò esse vistu da a formula (2-2) chì a pressione negativa hè a prissioni di gauge quandu a pressione assoluta hè più bassu di a pressione atmosferica.
A relazione trà a pressione assoluta, a pressione di calibre, a pressione negativa o u vacuum hè mostrata in a figura sottu:

A maiò parte di i valori d'indicazione di pressione utilizati in l'industria sò a pressione di gauge, vale à dì, u valore d'indicazione di l'indicatore di pressione hè a diffarenza trà a pressione assoluta è a pressione atmosferica, cusì a pressione assoluta hè a summa di a pressione di u gauge è a pressione atmosferica.

Sezzione 2 Classificazione di Strumenti di misurazione di pressione
A gamma di pressione per esse misurata in a produzzione chimica hè assai larga, è ognunu hà a so particularità in diverse cundizioni di prucessu.Questu hè bisognu di l'usu di strumenti di misurazione di pressione cù strutture diverse è principii di travagliu differenti per risponde à diverse esigenze di produzzione.Differenti esigenze.
Sicondu i diversi principii di cunversione, i strumenti di misurazione di pressione ponu esse divisu à pocu pressu in quattru categurie: gauges di pressione di colonna di liquidu;manometri elastici di pressione;manometri di pressione elettrica;manometri a pistone.

  • Manometro di pressione di colonna di liquidu

U principiu di funziunamentu di l'indicatore di pressione di a colonna di liquidu hè basatu annantu à u principiu di l'idrostatica.L'instrumentu di misurazione di pressione fatta secondu stu principiu hà una struttura simplice, hè cunvenutu à utilizà, hà una precisione di misurazione relativamente alta, hè prezzu, è pò misurà pressioni chjuche, per quessa hè largamente utilizatu in a produzzione.
I manometri di pressione di colonna di liquidu ponu esse divisi in manometri di pressione di u tubu U, manometri di pressione di un tubu, è manometri di pressione di tubi inclinati secondu e so diverse strutture.

  • Manometro elastico di pressione

U calibre di pressione elastica hè largamente utilizatu in a produzzione chimica perchè hà i seguenti vantaghji, cum'è a struttura simplice.Hè fermu è affidabile.Havi un largu intervallu di misurazione, faciule d'utilizà, faciule da leghje, prezzu bassu, è hà abbastanza precisione, è hè faciule fà invià è struzzioni remoti, arregistramentu automaticu, etc.
U calibre di pressione elastica hè fatta usendu diversi elementi elastici di diverse forme per pruduce deformazione elastica sottu a pressione per esse misurata.In u limitu elasticu, u spustamentu di output di l'elementu elasticu hè in una relazione lineale cù a pressione per esse misurata., Allora a so scala hè uniforme, i cumpunenti elastichi sò diffirenti, a gamma di misurazione di pressione hè ancu diversa, cum'è u diafragma ondulatu è i cumpunenti di u soffiu, generalmente utilizati in occasioni di misurazione di pressione bassa è bassa pressione, tubu di molla di bobina unicu (abbreviatu cum'è tubu di primavera) è multipli. U tubu di molla spirale hè utilizatu per a misurazione di alta, media pressione o vacuum.Frà elli, u tubu di molla di una sola bobina hà una gamma relativamente larga di misurazione di pressione, per quessa hè u più utilizatu in a produzzione chimica.

  • Trasmettitori di pressione

Attualmente, i trasmettitori di pressione elettrichi è pneumatici sò largamente usati in e piante chimiche.Sò un strumentu chì misura continuamente a pressione misurata è a cunverta in signali standard (pressione di l'aria è currente).Puderanu esse trasmessi à longu distanzi, è a pressione pò esse indicata, arregistrata o aghjusta in a sala di cuntrollu cintrali.Puderanu esse divisu in pressione bassa, pressione media, pressione alta è pressione assoluta secondu diverse intervalli di misurazione.

Section 3 Introduzione à i Strumenti di Pressione in Impianti Chimici
In i stabilimenti chimichi, i manometri di pressione di tubu Bourdon sò generalmente usati per i manometri di pressione.Tuttavia, u diafragma, u diafragma ondulatu è i manometri di pressione spirale sò ancu utilizati secondu i bisogni di u travagliu è i bisogni di materiale.
U diametru nominale di u manometru in situ hè di 100 mm, è u materiale hè in acciaio inox.Hè adattatu per tutte e cundizioni climatichi.L'indicatore di pressione cù 1/2HNPT cunghjuntu cune pusitivu, vetru di sicurezza è membrana di ventilazione, indicazione in situ è ​​cuntrollu hè pneumaticu.A so precisione hè di ± 0,5% di a scala completa.
U trasmettitore di pressione elettricu hè utilizatu per a trasmissione di signali remoti.Hè carattarizatu da alta precisione, bona prestazione è alta affidabilità.A so precisione hè di ± 0,25% di a scala completa.
U sistema di alarme o interlock usa un interruttore di pressione.

Sezione 4 Installazione, Usu è Mantenimentu di Pressure Gauges
A precisione di a misurazione di a pressione ùn hè micca solu ligata à a precisione di u calibre di pressione stessu, ma ancu s'ellu hè stallatu raghjone, s'ellu hè currettu o micca, è cumu si usa è mantene.

  • Installazione di un manometru

Quandu si stallanu u calibre di pressione, l'attenzione deve esse pagata à se u metudu di pressione selezziunatu è u locu sò adattati, chì hà un impattu direttu nantu à a so vita di serviziu, a precisione di a misurazione è a qualità di cuntrollu.
I requisiti per i punti di misurazione di pressione, in più di selezziunà currettamente u locu specificu di misurazione di pressione nantu à l'equipaggiu di produzzione, durante a stallazione, a superficia finale interna di u tubu di pressione inserita in l'equipaggiu di produzzione deve esse mantenuta in u muru internu di u puntu di cunnessione. di l'equipaggiu di pruduzzione.Ùn deve esse micca protrusions o burrs per assicurà chì a pressione statica hè currettamente ottenuta.
U locu di stallazione hè faciule d'osservà, è strive per evitari l'influenza di vibrazioni è alta temperatura.
Quandu si misurà a pressione di u vapore, una pipa di condensazione deve esse installata per impedisce u cuntattu direttu trà u vapore d'alta temperatura è i cumpunenti, è a pipa deve esse insulata à u stessu tempu.Per i medii corrosivi, i tanki d'isolazione pieni di media neutri duveranu esse installati.In cortu, secondu à e diverse proprietà di u mediu misurata (alta temperatura, bassu temperatura, currusioni, terra, cristallizazione, precipitazione, viscosità, etc.), pigliate misure anti-corrosione, anti-freezing, anti-blocking currispundenti.Una vàlvula d'arrestu deve esse installata ancu trà u portu di presa di pressione è u manometru di pressione, perchè quandu u manometru di pressione hè rivisionatu, a vàlvula d'arrestu deve esse stallata vicinu à u portu di presa di pressione.
In u casu di verificazione in situ è ​​frequente flussu di u tubu d'impulsu, a valvula d'arrestu pò esse un interruttore à trè vie.
U catetere di guida di pressione ùn deve esse troppu longu per riduce a lentezza di l'indicazione di pressione.

  • L'usu è u mantenimentu di l'indicatore di pressione

In a pruduzzione chimica, i misuratori di pressione sò spessu affettati da u mediu misuratu, cum'è a corrosione, a solidificazione, a cristallizazione, a viscosità, a polvera, a pressione alta, a temperatura alta è a fluttuazioni forti, chì spessu causanu diversi fallimenti di u gauge.Per assicurà u funziunamentu normale di l'instrumentu, riduce l'occurrence di fallimenti, è allargà a vita di serviziu, hè necessariu di fà un bonu travagliu di ispezione di mantenimentu è mantenimentu di rutina prima di inizià a produzzione.
1. Manutenzione è ispezione prima di l'iniziu di a produzzione:
Prima di l'iniziu di a produzzione, u travagliu di prova di pressione hè di solitu realizatu nantu à l'equipaggiu di prucessu, pipelines, etc. A pressione di prova hè generalmente di circa 1,5 volte a pressione di u funziunamentu.A valvula cunnessa à l'instrumentu deve esse chjusa durante a prova di pressione di prucessu.Aprite a valvula nantu à u dispusitivu di presa di pressione è verificate s'ellu ci hè una fuga in i giunti è a saldatura.Se si trova una fuga, deve esse eliminata in u tempu.
Dopu chì a prova di pressione hè cumpleta.Prima di preparà per inizià a produzzione, verificate se e specificazioni è u mudellu di u manometru installatu sò coerenti cù a pressione di u mediu misuratu necessariu da u prucessu;se u gauge calibrated hà un certificatu, è s'ellu ci sò errori, deve esse currettu in u tempu.U calibre di pressione di liquidu deve esse pienu di fluidu di travagliu, è u puntu zero deve esse currettu.U calibre di pressione equipatu cù un dispositivu isolante hà bisognu di aghjunghje liquidu isolante.
2. Mantenimentu è inspezione di u manometru durante a guida:
Durante l'iniziu di a pruduzzione, a misurazione di a pressione di u mediu pulsante, per evità danni à u manometro per l'impattu istantaneu è a sovrapressione, a valvula deve esse aperta lentamente è e cundizioni di u funziunamentu deve esse osservatu.
Per i manometri di pressione chì misuranu u vapore o l'acqua calda, u condensatore deve esse pienu d'acqua fridda prima di apre a valvula nantu à u manometru.Quandu si trova una fuga in u strumentu o pipeline, a valvula nantu à u dispusitivu di presa di pressione deve esse tagliata in u tempu, è poi trattà cun ella.
3. Mantenimentu di ogni ghjornu di l'indicatore di pressione:
L'instrumentu in funziunamentu deve esse inspeccionatu regularmente ogni ghjornu per mantene u metru pulitu è ​​verificate l'integrità di u metru.Se u prublema hè truvatu, eliminà in u tempu.

 


Tempu di Postu: Dec-15-2021