head_banner

Definizione è differenza di pressione gauge, pressione assoluta è pressione differenziale

In l'industria di l'automatizazione, avemu spessu intesu e parolle gauge pressure è pressione assoluta.Allora chì sò a pressione di gauge è a pressione assoluta?Chì ci hè a diffarenza trà elli?A prima introduzione hè a pressione atmosferica.

Pressione atmosferica: A pressione di una colonna d'aria nantu à a superficia di a terra per via di a gravità.Hè in relazione cù l'altitudine, a latitudine è e cundizioni meteorologiche.

pressione differenziale (pressione differenziale)

A diferenza relativa trà dui pressioni.

Pressione assoluta

Tutte e pressioni in u spaziu induve si trova u mediu (liquidu, gasu o vapore).A pressione assoluta hè a prissioni relative à a pressione zero.

Pressione di misura (pressione relativa)

Se a diffarenza trà a pressione assoluta è a pressione atmosferica hè un valore pusitivu, allora stu valore pusitivu hè a pressione di calibre, vale à dì, a pressione di u calibre = pressione assoluta-pressione atmosferica> 0.

In termini di laici, i misuratori di pressione ordinariu misuranu a pressione di calibre, è a pressione atmosferica hè a pressione assoluta.Ci hè un misuratore di pressione assoluta speciale per a misurazione di a pressione assoluta.
Pigliate a pressione in duie pusizioni diffirenti nantu à u pipeline.A diffarenza trà e duie pressioni hè a pressione differenziale.U trasmettitore di pressione differenziale generale misura a pressione differenziale.


Tempu di Postu: Dec-15-2021