head_banner

Sistema automaticu di calibrazione di a temperatura in linea

Sinomeasure novu sistema di calibrazione di temperatura automatica--chì migliurà l'efficienza mentre migliurà a precisione di u produttu hè avà in linea.

△Termostatu di rinfriscà △Bagnu d'oliu termostaticu

 

U sistema di temperatura di calibrazione automatica di Sinomeasure hè fattu da un termostatu di refrigerazione (range di temperatura: 20 ℃ ~ 100 ℃) è un bagnu d'oliu termostaticu (range di temperatura: 90 ℃ ~ 300 ℃), chì utilizanu una resistenza di platinu d'alta stabilità cum'è standard è equipatu di KEYSIGHT 34461 a. multimetru digitale è altre equipaggiu ausiliari.Tuttu u sistema pò esse rializatu a funzione di calibrazione di l'instrumentu per u sensore di temperatura di u cable, u sensore di temperatura di l'alloghju DIN è u trasmettitore di temperatura.

In ordine à cuntrollà strettamente a qualità di i prudutti, Sinomeasure adopra u listessu sistema di calibrazione di temperatura cum'è Zhejiang Institute of Metrology.Da a so interfaccia touch-screen pò vede fluttuazioni in tempu reale, curve di temperatura, curve di putenza è altre informazioni.U dispusitivu pò esse tracciatu à qualsiasi standard di temperatura attraversu l'interfaccia di calibrazione di temperatura.

 

Precisu

Eccellente volatilità è uniformità

Un ambiente stabile per a calibrazione di u sensoru di temperatura

A fluttuazione di stu sistema hè in 0.01 ℃ / 10min.Trè punti SV ponu esse stabiliti per ogni dispositivu, chì ponu compie rapidamente u paràmetru di u termostatu. Equipatu cù alta precisione è resistenza di platinu d'alta stabilità, pò stabilizzà u cuntrollu di temperatura è a funzione di prutezzione automatica di u tank di temperatura constante, ciò chì assicura u cortu. -stabilità à longu andà di u set point di temperatura.

L'intera zona di prova di u sistema di temperatura di calibrazione automatica hà uniformità di temperatura alta (≤0.01 ℃).A tampiratura di tutte e parte in u mediu di bagnu hè tenuta uniforme per u sistema di stirring.Quandu dui o più sensori di temperatura sò paragunati è calibrati, a temperatura pò esse mantinuta à u listessu valore. L'ambiente di prova eccellente è stabile furnisce una forte guaranzia per a qualità di ogni sensor di temperatura A-Grade.

Efficace

Calibrazione di 50 sensori di temperatura in 30 minuti

Ogni equipamentu pò pruvà 15 sensori di temperatura insulati o 50 sensori di temperatura di piombu à u tempu, è ponu compie a calibrazione in dui punti di 50 sensori di temperatura in pocu menu di 30 minuti.

In seguitu, Sinomeasure hà da cuntinuà à custruisce un novu sistema di calibrazione di a temperatura per a serie di termocoppia è eseguisce l'automatizazione è a trasfurmazioni di l'infurmazioni. Custruendu una piattaforma di spartera in tempu reale per risorse d'infurmazioni, i dati seranu salvati in modu elettronicu è permanente, chì cumminatu cù l'automatizazione precedente. dispusitivu di calibrazzione di flowmeter, sistema di calibrazione di pH, sistema di calibrazione di pressione, sistema di calibrazione automatica di metru di livellu ultrasonicu, etc., per ottene a quistione automatica di l'infurmazioni di rilevazione di u produttu.

In u futuru, Sinomeasure hà ancu piglià a tecnulugia intelligente cum'è un sustegnu impurtante.Attraversu l'integrazione di diversi sistemi è infurmazioni, purterà l'infurmazioni di teste di produzzione di u cliente, per pudè vede direttamente l'infurmazioni di prova è u statutu di i so strumenti.

 


Tempu di Postu: Dec-15-2021