Soluzioni standard di calibrazione di pH
Una calibrazione frequente hè a megliu abitudine per mantene a precisione di misurazione di u sensore/controllore di pH, perchè a calibrazione pò fà chì e vostre letture sianu precise è affidabili. Tutti i sensori sò basati nantu à a pendenza è l'offset (equazione di Nernst). Tuttavia, tutti i sensori cambieranu cù l'età. A suluzione di calibrazione di pH pò ancu avvisà vi se u sensore hè dannighjatu è deve esse rimpiazzatu.
E suluzioni standard di calibrazione di u pH anu una precisione di +/- 0,01 pH à 25 °C (77 °F). Sinomesure pò furnisce i buffer più populari è cumunimenti usati (4,00, 7,00, 10,00 è 4,00, 6,86, 9,18) è chì sò tinti di culori diversi per pudè esse facilmente identificati quandu site occupatu à travaglià.
A suluzione di calibrazione di pH standard Sinomesure hè adatta per guasi ogni applicazione è a maiò parte di i strumenti di misurazione di u pH. Sia chì utilizate diversi tipi di cuntrolli è sensori di pH Sinomesure, sia chì utilizate un pH-metru da banco in un ambiente di laburatoriu di altre marche, o un pH-metru portatile, i buffer di pH ponu esse adatti per voi.
Nota: Sè vo misurate u pH in un campione chì hè fora di l'intervallu di precisione di 25 °C (77 °F), riferitevi à a tabella à u latu di l'imballu per l'intervallu di pH attuale per quella temperatura.