L'aprile riflette i più belli puesii è dipinti di u mondu. Ogni lettera sincera puderia cunfurmà u core di a ghjente. In l'ultimi ghjorni, Sinomesure hà mandatu lettere di ringraziamentu speciali è tè à i genitori di 59 impiegati.
A fede daretu à e lettere è l'uggetti
Vede e parolle hè cum'è a superficia, e lettere puderianu esse un modu abituale per i Cinesi di sprime i so apprezzamenti. U sviluppu di Sinomesure hè inseparabile da i sforzi cumuni di ogni impiegatu è di i membri di a so famiglia. A cumpagnia straordinaria hà presentatu à u tè Yuxian lettere di ringraziamentu speciali à l'impiegati chì anu vintu u Premiu di Cuntribuzione Maggiore è u Premiu d'Onore Avanzatu in u 2019, è ancu à tutti i genitori di l'impiegati chì anu visitatu a cumpagnia, in particulare per quelli chì vivenu in a Pruvincia di Hubei.
Ogni lettera unica hè scritta cun sincerità per ogni impiegatu. "Avemu inventatu diversi modi per preparà queste lettere. Per cumprà e buste adatte durante u periodu di scarsità di materiale di l'epidemia, avemu cercatu in librerie è cartolerie ", hà dettu Tang Junyi di u Dipartimentu di Gestione Generale. Ding Cheng, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, gestisce personalmente ogni lettera è lascia a so firma per mustrà i ringraziamenti di l'impresa à i cuntributi fatti da i genitori di l'impiegati.
Mandate torna puesie è lettere per trasmette sentimenti
"126 scatule di tè Mingqian è 59 lettere anu stabilitu u ponte emotivu trà Sinomesure è i participanti à a lotta inseme cù e so famiglie. Dopu avè ricevutu quelle lettere, i membri di a famiglia indescrivibili di i participanti à a lotta sò veramente cummossi."
«Questu hè u primu rigalu preziosu chì avemu ricevutu dopu à 76 ghjorni di quarantena», anu dettu i genitori di Lin malatu, un membru di u staff di marketing chì hè ancu l'ultima persona di Hubei à vultà in a cumpagnia. «Mi sentu cusì grata chì Sinomesure si preoccupa di noi è ci manda tè è lettere, chì sò assai calde».
Risposta di i genitori di Wang Yínbo
Risposta di i genitori di Tang Junyi
Risposta di i genitori di Wang Jing
Risposta di i genitori di Deng Zewei
Parechji genitori amabili di u nostru staff sò stati invitati à a cumpagnia parechje volte è hè stata custruita una amicizia prufonda. Finu à avà, decine di genitori di i nostri impiegati sò venuti à visità a cumpagnia.
Xu Lei, chì travaglia à u Dipartimentu di e Risorse Umane, prufitta di u prestitu senza interessi di l'impresa è hà compru a prima casa indipendente in Hangzhou. Quandu a so mamma hè ghjunta in Hangzhou da a pruvincia di Gansu per aiutà cù a decorazione, hè stata invitata à visità l'impresa è hà dettu: "sta volta sentu l'eccellente atmosfera di l'impresa è ancu e cundizioni di travagliu di u mo figliolu. Ancu s'ellu hè più di 1000 chilometri da Gansu à Hangzhou, sò sullivata chì u mo figliolu pò travaglià è campà in Sinomesure".
Ringraziemu sinceramente u sustegnu è a fiducia di i membri di a famiglia di i nostri sforzi in Sinomesure. Benvenuti à visità a nostra sucietà.
Data di publicazione: 15 dicembre 2021