banner_di_testa

Sinomesure assiste à a Fiera di l'Automazione Industriale SPS-Guangzhou

A SIAF s'hè tenuta cù successu da u 1u à u 3 di marzu, attraendu un gran numeru di visitatori è espositori da tuttu u mondu. Cù a forte cuuperazione è a cumbinazione di a più grande Mostra di l'Automatizazione Elettrica in Europa, SPS IPC Drive è a rinomata CHIFA, a SIAF hà per scopu di prisentà una fiera cummerciale di punta mundiale è una cunferenza annessa.

Sinomesure era situatu in u locu principale di a sala d'esposizione A5.1C05, u stand d'esposizione rossu brillanti hà attrattu assai publicu per stà è fighjà. L'ingegneri Jiang è Chen anu risoltu i prublemi tecnichi per u publicu in situ è ​​anu furnitu suluzioni d'automatizazione di prucessi. Durante sta mostra, a presentazione di parechji prudutti cumpetitivi principali cum'è registratore senza carta, generatore di signali, misuratore di flussu elettromagneticu è controller PH hà permessu à Sinomesure d'esse una scena unica per l'altri.

In SIAF, prisentati cù prestazioni eccellenti, i prudutti Sinomesure anu appellu à parechji distributori da diverse zone, cumpresi l'Egittu è u Bangladesh. U sgiò Lye, chì hè cantonese in Malesia, pussede a so fabbrica in Kuala Lumpur. U scopu di a so visita à SIAF hè di circà un fornitore. À a prima vista di Sinomesure, u sgiò Lye hà generatu una tale grande intenzione di cooperà ch'ellu hà compru qualchi campioni è ci hà invitatu à visità a so fabbrica.

Prufittendu di l'occasione di a mostra, Sinomesure hà dimustratu pienamente a so prufonda cultura corporativa è a forza è hà ricevutu una forte risposta è ricunniscenza da u publicu.

 


Data di publicazione: 15 dicembre 2021