banner_di_testa

Celebrazione in linea di a Festa di e Lanterne

A sera di l'8 di ferraghju, l'impiegati di Sinomesure è e so famiglie, guasi 300 persone, si sò riuniti in una piattaforma in linea per a celebrazione di una festa speciale di e lanterne.

 

In quantu à a situazione di u COVID-19, Sinomaseure hà decisu di seguità u cunsigliu di u guvernu di rimandà a fine di e vacanze di primavera. "Ùn pudemu micca fà una festa faccia à faccia, ma vogliu veramente vede torna tutta a nostra ghjente, è spergu di pudè vede i culleghji è e so famiglie in questu modu. In questa cundizione particulare, Sinomaseure hè più prubabile di esse una grande famiglia", hà dettu u presidente di Sinomaseure, u sgiò Ding, chì hà prupostu di tene stu festival in linea.

 

«Durante a notte, più di 300 urdinatori o telefoni eranu cunnessi durante a festa particulare di e lanterne in u mondu sanu. A parte occidentale hè Hannover Germania, a parte meridionale hè di Guangdong, a parte orientale hè di u Giappone è a parte settentrionale hè di Heilongjiang. Daretu à ogni urdinatore è telefunu ci hè a ghjente più calorosa di Sinomesure», hà dettu unu di l'ospiti di a festa di e lanterne in linea.

A festa di e lanterne in linea hà cuminciatu à 19:00. Ci eranu canti, balli, letture di puesie, strumenti musicali è altri spettaculi fantastichi, inseme cù l'interessante enigma di e lanterne cù belli rigali.

 

Stelle cantanti di Sinomesura

 

"L'estate di quell'annu" hè stata cantata da un cullega di talentu è rapprisenta ciò chì hè in mente, speremu chì cù l'estate di u 2020 ghjunghjerà finalmente, u virus serà daretu à noi.

Parechji zitelli di talentu avianu ancu sunatu un pianoforte fantasticu, a zucca è altri strumenti tradiziunali chinesi.

 

Unu di i membri di u persunale di Sinomesure internaziunale era culligatu da Hannover, Germania, cù una distanza di più di 7000 km, cantandu un ritmu tedescu Schnappi - Das Kleine Krokodi.

Stu festivale di lanterne in linea hè più cà e nostre aspettative! Ci hè una creatività infinita da ogni ghjovanu cullega in a nostra cumpagnia. Cum'è dice u vechju dettu: tuttu hè pussibule per u ghjovanu, cummenti nantu à u primu festivale di lanterne in linea Sinomesure da u presidente, u sgiò Ding.

U prufessore, u duttore Jiao di l'Università di Cumunicazione di Zhejiang, chì hè statu invitatu à u festivale, hà dettu: "In questu tempu particulare, diventa più impurtante cumu l'internet hà saltatu a distanza fisica per cunnette si trà di elli. Ma in questu avvenimentu di duie ore, ciò chì ci dice veramente hè chì a nostra emozione è u nostru amore sò senza estensione, m'hà veramente cummossu è aghju sentitu una stretta cunnessione trà u persunale".

Festa speciale di e lanterne, riunione speciale. In questu tempu speciale, speremu chì tutti sianu sani è felici, vincemu sta guerra senza fumu, siate forti Wuhan, siate forti Cina, siate forti Mondu.

 


Data di publicazione: 15 dicembre 2021