In u prucessu di pruduzzione è fabricazione industriale, alcuni di i serbatoi misurati sò faciuli da cristallizà, assai viscosi, estremamente currusivi è faciuli da solidificà. I trasmettitori di pressione differenziale à flangia unica è doppia sò spessu usati in queste occasioni. , Cume: serbatoi, torri, caldaie è serbatoi in impianti di coke; serbatoi di almacenamiento di liquidi per a pruduzzione di unità di evaporazione, serbatoi di almacenamiento di livellu di liquidu per impianti di desulfurizazione è denitrificazione. Sia i fratelli à flangia unica sia quelli à doppia flangia anu parechje applicazioni, ma sò diffirenti da a differenza trà apertu è sigillatu. I serbatoi aperti à flangia unica ponu esse serbatoi chjusi, mentre chì e flange doppie anu serbatoi più chjusi per l'utilizatori.
U principiu di u trasmettitore di pressione à flangia unica chì misura u livellu di u liquidu
U trasmettitore di pressione à flangia unica esegue a cunversione di livellu misurendu a densità di u serbatoiu apertu, Misurazione di livellu di cuntenitori aperti
Quandu si misura u livellu di u liquidu di un cuntainer apertu, u trasmettitore hè stallatu vicinu à u fondu di u cuntainer per misurà a pressione currispondente à l'altezza di u livellu di u liquidu sopra. Cum'è mostratu in a Figura 1-1.
A pressione di u livellu di liquidu di u cuntainer hè cunnessa à u latu di alta pressione di u trasmettitore, è u latu di bassa pressione hè apertu à l'atmosfera.
Sè u livellu di liquidu u più bassu di a gamma di cambiamentu di u livellu di liquidu misuratu hè sopra à u locu d'installazione di u trasmettitore, u trasmettitore deve fà una migrazione pusitiva.
Figura 1-1 Esempiu di misurazione di liquidu in un cuntinente apertu
Sia X a distanza verticale trà u livellu di liquidu u più bassu è u più altu da misurà, X = 3175 mm.
Y hè a distanza verticale da u portu di pressione di u trasmettitore à u livellu di liquidu u più bassu, y = 635 mm. ρ hè a densità di u liquidu, ρ = 1.
h hè a pressione massima prodotta da a colonna di liquidu X, in KPa.
e hè a pressione prodotta da a colonna di liquidu Y, in KPa.
1mH2O=9.80665Pa (u listessu quì sottu)
L'intervallu di misurazione hè da e à e+h dunque: h=X·ρ=3175×1=3175mmH2O=31.14KPa
e=y·ρ=635×1= 635mmH2O= 6.23KPa
Vale à dì, a gamma di misurazione di u trasmettitore hè 6.23KPa ~ 37.37KPa
In breve, mesuremu in realtà l'altezza di u livellu di u liquidu:
Hauteur du niveau de liquide H=(P1-P0)/(ρ*g)+D/(ρ*g);
Nota: P0 hè a pressione atmosferica attuale;
P1 hè u valore di pressione di a misurazione di u latu d'alta pressione;
D hè a quantità di migrazione nulla.
U principiu di u trasmettitore di pressione à doppia flangia chì misura u livellu di u liquidu
U trasmettitore di pressione à doppia flangia esegue a cunversione di livellu misurendu a densità di u serbatoiu sigillatu: cunnessione impulsiva secca
Sè u gasu sopra à a superficia di u liquidu ùn si condensa, u tubu di cunnessione da u latu di bassa pressione di u trasmettitore ferma seccu. Sta situazione hè chjamata cunnessione pilotu secca. U metudu per determinà a gamma di misurazione di u trasmettitore hè listessu chè quellu di u livellu di u liquidu in un cuntainer apertu. (Vede a Figura 1-2).
Sè u gasu nantu à u liquidu si condensa, u liquidu s'accumulerà gradualmente in u tubu di guida di pressione da u latu di bassa pressione di u trasmettitore, ciò chì pruvucarà errori di misurazione. Per eliminà questu errore, preriempite u tubu di guida di pressione di u latu di bassa pressione di u trasmettitore cù un certu liquidu. Sta situazione hè chjamata cunnessione di guida di pressione umida.
In a situazione sopra, ci hè una testa di pressione da u latu di bassa pressione di u trasmettitore, dunque a migrazione negativa deve esse effettuata (vede Figura 1-2)
Figura 1-2 Un esempiu di misurazione di liquidu in un cuntinadore chjusu
Sia X a distanza verticale trà u livellu di liquidu u più bassu è u più altu da misurà, X = 2450 mm. Y hè a distanza verticale da u portu di pressione di u trasmettitore à u livellu di liquidu u più bassu, Y = 635 mm.
Z hè a distanza da a cima di u tubu di guida di pressione pienu di liquidu à a linea di basa di u trasmettitore, Z = 3800 mm,
ρ1 hè a densità di u liquidu, ρ1 = 1.
ρ2 hè a densità di u liquidu di riempimentu di u cunduttu di u latu di bassa pressione, ρ1 = 1.
h hè a pressione massima prodotta da a colonna di liquidu X pruvata, in KPa.
e hè a pressione massima prodotta da a colonna di liquidu Y pruvata, in KPa.
s hè a pressione prodotta da a colonna di liquidu impaccata Z, in KPa.
L'intervallu di misurazione hè da (es) à (h+es), tandu
h=X·ρ1=2540×1 =2540mmH2O =24.9KPa
e=Y·ρ1=635×1=635mmH2O =6.23KPa
s=Z·ρ2=3800×1=3800mmH2O=37.27KPa
Cusì: es=6.23-37.27=-31.04KPa
h+e-s=24.91+6.23-37.27=-6.13KPa
Nota: In breve, mesuremu in realtà l'altezza di u livellu di u liquidu: altezza di u livellu di u liquidu H=(P1-PX)/(ρ*g)+D/(ρ*g);
Nota: PX hè per misurà u valore di pressione di u latu di bassa pressione;
P1 hè u valore di pressione di a misurazione di u latu d'alta pressione;
D hè a quantità di migrazione nulla.
Precauzioni d'installazione
L'installazione di una sola flangia hè impurtante
1. Quandu u trasmettitore di membrana d'isolamentu à flangia unica per i serbatoi aperti hè utilizatu per a misurazione di u livellu di liquidu di i serbatoi di liquidu aperti, u latu L di l'interfaccia di u latu di bassa pressione deve esse apertu à l'atmosfera.
2. Per u serbatoiu di liquidu sigillatu, u tubu di guida di pressione per guidà a pressione in u serbatoiu di liquidu deve esse cunnessu à u latu L di l'interfaccia di u latu di bassa pressione. Specifica a pressione di riferimentu di u serbatoiu. Inoltre, svitate sempre a valvula di drenaggiu da u latu L per drenà u condensatu in a camera di u latu L, altrimenti causerà errori in a misurazione di u livellu di liquidu.
3. U trasmettitore pò esse cunnessu à l'installazione di a flangia da u latu di alta pressione cum'è mostratu in a Figura 1-3. A flangia da u latu di u serbatoiu hè generalmente una flangia mobile, chì hè fissa in quellu mumentu è pò esse saldata cù un clic, ciò chì hè cunveniente per l'installazione in situ.
Figura 1-3 Esempiu d'installazione di trasmettitore di livellu di liquidu di tipu flangia
1) Quandu si misura u livellu di liquidu di u serbatoiu di liquidu, u livellu di liquidu u più bassu (puntu zero) deve esse messu à una distanza di 50 mm o più da u centru di a guarnizione di u diafragma laterale d'alta pressione. Figura 1-4:
Figura 1-4 Esempiu d'installazione di u serbatoiu di liquidu
2) Installate u diafragma di a flangia nantu à u latu di alta (H) è bassa (L) pressione di u serbatoiu cum'è indicatu nantu à l'etichetta di u trasmettitore è di u sensore.
3) Per riduce l'influenza di a differenza di temperatura ambientale, i tubi capillari da u latu di alta pressione ponu esse ligati inseme è fissi per impedisce l'influenza di u ventu è di e vibrazioni (i tubi capillari di a parte super longa devenu esse arrotolati inseme è fissi).
4) Durante l'operazione d'installazione, pruvate à ùn applicà micca a pressione di caduta di u liquidu di sigillatura à a guarnizione di u diafragma u più pussibule.
5) U corpu di u trasmettitore deve esse stallatu à una distanza di più di 600 mm sottu à a parte d'installazione di a guarnizione di u diafragma di a flangia remota di u latu d'alta pressione, in modu chì a pressione di caduta di u liquidu di a guarnizione capillare sia aghjunta à u corpu di u trasmettitore u più pussibule.
6) Benintesa, s'ellu ùn pò esse stallatu 600 mm o più sottu à a parte d'installazione di a parte di a guarnizione di u diafragma di a flangia per via di a limitazione di e cundizioni d'installazione. O quandu u corpu di u trasmettitore pò esse stallatu solu sopra à a parte d'installazione di a guarnizione di a flangia per ragioni obiettive, a so pusizione d'installazione deve currisponde à a seguente formula di calculu.
1) h: l'altezza trà a parte d'installazione di a guarnizione di u diafragma di a flangia remota è u corpu di u trasmettitore (mm);
① Quandu h≤0, u corpu di u trasmettitore deve esse installatu sopra h (mm) sottu à a parte d'installazione di a guarnizione di u diafragma di a flangia.
② Quandu h> 0, u corpu di u trasmettitore deve esse stallatu sottu à h (mm) sopra à a parte d'installazione di a guarnizione di u diafragma di a flangia.
2) P: Pressione interna di u serbatoiu di liquidu (Pa abs);
3) P0: U limite inferiore di a pressione aduprata da u corpu di u trasmettitore;
4) Temperatura ambiente: -10 ~ 50 ℃.
Data di publicazione: 15 dicembre 2021