Chì cunniscenze di principiu devenu esse ammaestrate durante l'usu di u misuratore di conducibilità? Prima, per evità a polarizazione di l'elettrodu, u misuratore genera un signale d'onda sinusoidale assai stabile è l'applica à l'elettrodu. A corrente chì scorre attraversu l'elettrodu hè proporzionale à a conducibilità di a suluzione misurata. Dopu chì u misuratore cunverte a corrente da un amplificatore operazionale à alta impedenza in un signale di tensione, dopu l'amplificazione di u signale cuntrullatu da u prugramma, a rilevazione sensibile à a fase è u filtraggio, si ottiene u signale potenziale chì riflette a conducibilità; u microprocessore passa per l'interruttore per campionà alternativamente u signale di temperatura è u signale di conducibilità. Dopu u calculu è a compensazione di a temperatura, a suluzione misurata hè ottenuta à 25 ° C. U valore di conducibilità à u mumentu è u valore di temperatura à u mumentu.
U campu elettricu chì face chì l'ioni si movanu in a suluzione misurata hè generatu da i dui elettrodi chì sò in cuntattu direttu cù a suluzione. A coppia di elettrodi di misura deve esse fatta di materiali resistenti à i chimichi. In pratica, si utilizanu spessu materiali cum'è u titaniu. L'elettrodu di misura cumpostu da dui elettrodi hè chjamatu elettrodu Kohlrausch.
A misurazione di a cunduttività hà bisognu di chiarificà dui aspetti. Unu hè a cunduttività di a suluzione, è l'altru hè a relazione geometrica di 1/A in a suluzione. A cunduttività pò esse ottenuta misurendu a corrente è a tensione. Stu principiu di misurazione hè applicatu in l'oghje strumenti di misurazione à visualizazione diretta.
È K = L/A
A——A piastra efficace di l'elettrodu di misurazione
L——A distanza trà e duie placche
U valore di questu hè chjamatu custante di cellula. In presenza di un campu elettricu uniforme trà l'elettrodi, a custante di l'elettrodu pò esse calculata da dimensioni geometriche. Quandu duie piastre quadrate cù una superficia di 1 cm2 sò separate da 1 cm per furmà un elettrodu, a custante di questu elettrodu hè K = 1 cm -1. Sè u valore di cunduttività G = 1000 μS misuratu cù sta coppia d'elettrodi, allora a cunduttività di a suluzione testata hè K = 1000 μS / cm.
In circustanze nurmali, l'elettrodu forma spessu un campu elettricu parziale micca uniforme. In questu mumentu, a costante di a cellula deve esse determinata cù una soluzione standard. E soluzioni standard utilizanu generalmente una soluzione di KCl. Questu hè perchè a cunduttività di KCl hè assai stabile è precisa sottu diverse temperature è concentrazioni. A cunduttività di una soluzione di KCl 0,1 mol/l à 25 °C hè 12,88 mS/CM.
U cusì dettu campu elettricu micca uniforme (chjamatu ancu campu dispersu, campu di fuga) ùn hà micca una costante, ma hè ligatu à u tipu è à a cuncentrazione di ioni. Dunque, un elettrodu di campu dispersu puru hè u peghju elettrodu, è ùn pò micca risponde à i bisogni di una larga gamma di misurazione attraversu una sola calibrazione.
2. Chì ghjè u campu d'applicazione di u misuratore di conductibilità ?
Campi applicabili: Pò esse largamente adupratu in u monitoraghju cuntinuu di i valori di conducibilità in suluzioni cum'è l'energia termica, i fertilizanti chimichi, a metallurgia, a prutezzione ambientale, i prudutti farmaceutichi, i prudutti biochimichi, l'alimentu è l'acqua di rubinettu.
3. Chì ghjè a custante di cellula di u misuratore di conducibilità ?
"Sicondu a formula K=S/G, a custante di cellula K pò esse ottenuta misurendu a cunduttanza G di l'elettrodu di cunduttività in una certa cuncentrazione di suluzione KCL. À questu tempu, a cunduttività S di a suluzione KCL hè cunnisciuta."
A custante di l'elettrodu di u sensore di conducibilità descrive accuratamente e proprietà geometriche di i dui elettrodi di u sensore. Hè u rapportu di a lunghezza di u campione in l'area critica trà i 2 elettrodi. Affetta direttamente a sensibilità è a precisione di a misurazione. A misurazione di campioni cù bassa conducibilità richiede custanti di cella basse. A misurazione di campioni cù alta conducibilità richiede custanti di cella elevate. U strumentu di misura deve cunnosce a custante di cella di u sensore di conducibilità cunnessu è aghjustà e specifiche di lettura in cunsequenza.
4. Chì sò e custanti di cella di u misuratore di conducibilità ?
L'elettrodu di cunduttività à dui elettrodi hè attualmente u tipu d'elettrodu di cunduttività u più utilizatu in Cina. A struttura di l'elettrodu di cunduttività sperimentale à dui elettrodi hè di sinterizà duie lastre di platinu nantu à duie lastre di vetru parallele o nantu à a parete interna di un tubu di vetru tondu per aghjustà l'area è a distanza di a lastra di platinu. Pò esse trasfurmata in elettrodi di cunduttività cù diversi valori custanti. Di solitu ci sò K=1, K=5, K=10 è altri tipi.
U principiu di u misuratore di conducibilità hè assai impurtante. Quandu sceglite un pruduttu, duvete ancu sceglie un bon fabricatore.
Data di publicazione: 15 dicembre 2021