Cumu misurà a salinità di l'acque di scaricu hè una questione di grande preoccupazione per tutti. L'unità principale aduprata per misurà a salinità di l'acqua hè EC/w, chì rapprisenta a cunduttività di l'acqua. Determinà a cunduttività di l'acqua pò dì quantu sale ci hè attualmente in l'acqua.
TDS (espressu in mg/L o ppm) si riferisce in realtà à u numeru di ioni presenti, micca à a cunduttività. Tuttavia, cum'è digià mintuvatu, a cunduttività hè spessu aduprata per misurà u numeru di ioni presenti.
I misuratori TDS misuranu a cunduttività è cunvertenu stu valore in una lettura in mg/L o ppm. A cunduttività hè ancu un metudu indirettu per misurà a salinità. Quandu si misura a salinità, l'unità sò generalmente espresse in ppt. Certi strumenti di cunduttività sò preconfigurati cù l'opzione di misurà a salinità se vulete.
Ancu s'ellu pò esse difficiule à capisce, l'acqua salata hè cunsiderata un bon cunduttore d'electricità, ciò chì significa chì quandu si prova à mantene a chimica curretta per un ambiente esterno, e letture EC/w devenu esse alte. Quandu queste letture calanu troppu, pò esse u mumentu di trattà l'acqua.
L'articulu seguente esamina più da vicinu a salinità è cumu misuralla currettamente.
Chì ghjè a salinità di l'acqua?
A salinità si riferisce à a quantità di sale chì s'hè dissolta currettamente in u corpu d'acqua. L'unità primaria aduprata per misurà a salinità di l'acqua hè EC/w, chì significa a cunduttività elettrica di l'acqua. Tuttavia, a misurazione di a salinità di l'acqua cù un sensore di cunduttività vi darà una unità di misura diversa in mS/cm, chì hè u numeru di millisiemens per centimetru d'acqua.
Un millimetru Siemens per centimetru hè uguale à 1.000 micro Siemens per centimetru, è l'unità hè S/cm. Dopu avè pigliatu sta misurazione, un millesimu di micro-Siemens hè uguale à 1000 EC, a cunduttività elettrica di l'acqua. Una misurazione di 1000 EC hè ancu uguale à 640 parti per milione, chì hè l'unità aduprata per determinà a salinità in l'acqua di a piscina. A lettura di salinità per una piscina d'acqua salata deve esse 3.000 PPM, ciò significa chì a lettura di millisiemens per centimetru deve esse 4,6 mS/cm.
Cumu si face a salinità ?
U trattamentu di a salinità pò esse fattu per mezu di trè metudi, cumprese a salinità primaria, a salinità secundaria è a salinità terziaria.
A salinità primaria hè u metudu u più cumunu, chì si faci per via di prucessi naturali, cum'è a furmazione di sale per via di e precipitazioni annantu à un longu periodu di tempu. Quandu piove, una parte di u sale in l'acqua evapora da a colonna d'acqua o da u terrenu. Certi sali ponu ancu passà direttamente in l'acqua sottuterranea o in u terrenu. Una piccula quantità d'acqua scorrerà ancu in fiumi è corsi d'acqua è infine in oceani è laghi.
In quantu à a salinità secundaria, questu tipu di salinità si verifica quandu a falda freatica cresce, di solitu per via di a rimuzione di a vegetazione da una zona particulare.
A salinità pò ancu esse ottenuta per via di a salinità terziaria, chì si verifica quandu l'acqua hè aduprata per u giardinaggiu è e culture in parechji cicli. Ogni volta chì una cultura hè innaffiata, una piccula quantità d'acqua evapora, ciò chì significa un aumentu di a salinità. Sè l'acqua hè riutilizata regularmente, u cuntenutu di sale in a cultura pò esse assai altu.
Precauzioni quandu si usa umisuratore di conducibilità
1. Quandu si misura acqua pura o acqua ultrapura, per evità a deriva di u valore misuratu, hè cunsigliatu di utilizà una scanalatura sigillata per realizà a misurazione di u flussu in un statu sigillatu. Sè un becher hè utilizatu per u campionamentu è a misurazione, si verificanu errori maiò.
2. Siccomu a compensazione di a temperatura adotta un coefficientu di temperatura fissu di 2%, a misurazione di l'acqua ultra- è d'alta purezza deve esse effettuata senza compensazione di a temperatura u più pussibule, è a tavula deve esse verificata dopu a misurazione.
3. A sede di a spina di l'elettrodu deve esse assolutamente prutetta da l'umidità, è u misuratore deve esse piazzatu in un ambiente asciuttu per evità perdite o errori di misurazione di u misuratore per via di spruzzi di gocce d'acqua o umidità.
4. L'elettrodu di misurazione hè una parte di precisione, chì ùn pò esse smuntata, a forma è a dimensione di l'elettrodu ùn ponu esse cambiate, è ùn pò esse pulita cù acidu forte o alcali, per ùn cambià a costante di l'elettrodu è influenzà a precisione di a misurazione di u strumentu.
5. Per assicurà a precisione di a misurazione, l'elettrodu deve esse sciacquatu duie volte cù acqua distillata (o acqua deionizzata) menu di 0,5 uS/cm prima di l'usu (l'elettrodu neru di platinu deve esse immersu in acqua distillata prima di l'usu dopu chì sia statu asciuttu per un certu periodu di tempu), poi sciacquate cù l'acqua di campione testata trè volte prima di misurà.
Data di publicazione: 16 di maghju 2023