banner_di_testa

U misuratore di flussu elettromagneticu ottimizza a verificazione di a pompa in u trattamentu di l'acqua

L'operazioni di trattamentu è distribuzione di l'acqua sò intrinsecamente strette, cumprese u muvimentu di l'acqua da un locu à l'altru, l'aumentu di a pressione di filtrazione, l'iniezione di chimichi per u trattamentu di l'acqua è a distribuzione di acqua pulita à i punti d'usu. A precisione è l'affidabilità sò particularmente impurtanti quandu si usa una pompa dosatrice à vulume cuntrullatu cum'è parte di un sistema d'iniezione chimica è additiva in u prucessu di trattamentu di l'acqua. U misuratore di flussu elettromagneticu pò esse una suluzione efficace per verificà u funziunamentu currettu di l'attrezzatura per assicurà a massima efficienza di u prucessu di dosaggio chimicu.
Sistemi di alimentazione dedicati sò aduprati per furnisce prudutti chimichi per tutte e tappe di l'operazioni di l'acqua è di l'acque residue. U prucessu di trattamentu di l'acqua richiede una sintesi ottima, dunque pò esse necessariu aghjunghje prudutti chimichi per stabilisce un ambiente favurevule per a crescita biologica. Hè ancu necessariu ottene una alcalinità sufficiente per mantene l'intervallu operativu di pH necessariu.
Cum'è parte di l'iniezione chimica, hè generalmente necessariu aghjunghje acidu o causticu per cuntrullà u pH, aghjunghje cloruru ferricu o allume per rimuovere i nutrienti, o aghjunghje fonti supplementari di carbone cum'è metanolu, glicina o acidu aceticu per u sviluppu di u prucessu. Quandu si iniettano chimichi costosi in u prucessu di trattamentu di l'acqua, l'operatori di l'impianto devenu assicurassi chì e quantità currette sianu aghjunte à u prucessu cum'è parte di u cuntrollu di qualità. Troppu o troppu pocu usu di chimichi pò purtà à costi operativi elevati, aumenti di i tassi di corrosione, manutenzione frequente di l'attrezzature è altre cunsequenze negative.
Ogni sistema di alimentazione chimica hè diversu, secondu u tipu di chimicu da pompà, a so cuncentrazione è a velocità di alimentazione necessaria. E pompe dosatrici ponu esse aduprate cum'è parte di u prucessu di iniezione di chimichi in u sistema di trattamentu di l'acqua. Questu si trova di solitu in operazioni di pozzu d'acqua. Una piccula velocità di alimentazione richiederà una pompa dosatrice chì pò furnisce una dosa specifica di chimicu à u flussu ricevente.
In parechji casi, a pompa dosatrice aduprata in l'impianto di trattamentu di l'acqua hè un dispositivu di dosaggio chimicu à spustamentu pusitivu chì pò cambià a capacità manualmente o automaticamente secondu i requisiti di e cundizioni di u prucessu. Stu tipu di pompa furnisce un altu livellu di ripetibilità è pò pompà una varietà di chimichi, cumpresi acidi, alcali è sustanzi corrosivi o liquidi è fanghi viscosi.
L'impianti di trattamentu di l'acqua cercanu sempre modi per ottimizà e so operazioni minimizendu a manutenzione, i tempi di inattività, i guasti è altri prublemi. Ogni fattore influenza l'efficienza è a produttività. Ma quandu sò cumminati, affetteranu seriamente a capacità di pruduzzione è i risultati di a fabbrica.
L'unicu modu per sapè injectà a quantità ghjusta di una sustanza chimica data in un prucessu di trattamentu di l'acqua hè di determinà a dosa effettiva mantenuta da a pompa dosatrice. A sfida hè chì parechje pompe per iniezioni chimiche ùn permettenu micca à l'utente di regulà i paràmetri assoluti per una dosa specifica.
L'esperienza hà dimustratu chì l'usu di misuratori di flussu per a verificazione di e prestazioni di a pompa pò furnisce informazioni preziose nantu à e prestazioni di a pompa è a precisione di e specificazioni di u fabricatore. Pò ancu identificà i prublemi operativi è l'efficienza ridotta per via di l'usura di e parti o altre cundizioni. Aghjunghjendu misuratori di flussu è valvole trà a pompa è u prucessu, l'utilizatori ponu ottene informazioni per valutà e prestazioni di l'equipaggiu attuale, mette in risaltu qualsiasi differenza è aghjustà a velocità di a pompa quandu hè necessariu.
Parechji tipi di misuratori di flussu misuranu i liquidi, è alcuni sò più adatti per l'ambienti di trattamentu di l'acqua è di l'acque reflue chè altri. Certi misuratori sò più precisi è ripetibili chè altri. Certi richiedenu una manutenzione menu o più cumplessa, è certi duranu più di altri. Hè impurtante cunsiderà tutti i criteri di selezzione è micca solu fucalizza si nantu à un aspettu, cum'è u prezzu. Cunsiderendu e prestazioni è l'attività di manutenzione richieste, i prezzi d'acquistu bassi sò spessu un indicatore ingannevule. Un criteriu megliu hè u costu tutale di pruprietà (TCO), chì cunsidereghja micca solu u prezzu d'acquistu, ma ancu u costu d'installazione, manutenzione è sustituzione di i misuratori.
Cunsiderendu u costu, a precisione è a durata di vita, i misuratori di flussu elettromagnetichi ponu esse una scelta ideale per l'applicazioni di trattamentu di l'acqua esigenti. A tecnulugia di misurazione elettromagnetica elimina a necessità di parti mobili, chì ponu causà prublemi di prestazioni è di manutenzione quandu sò aduprati in fluidi cù un altu cuntenutu di solidi. U misuratore di flussu elettromagneticu pò misurà guasi ogni fluidu conduttivu, cumprese l'acqua di prucessu è l'acqua di scaricu. Quessi misuratori furniscenu una bassa caduta di pressione, un rapportu di turndown estesu è una eccellente ripetibilità. Sò cunnisciuti per furnisce tassi di precisione elevati à un costu ragiunevule.
U flussumetru elettromagneticu funziona secondu a lege di Faraday di l'induzione elettromagnetica per misurà a velocità di u liquidu. A lege dice chì quandu un cunduttore si move in un campu magneticu, un signale elettricu hè generatu in u cunduttore, è u signale elettricu hè proporzionale à a velocità di l'acqua chì si move in u campu magneticu.
Sicondu u fluidu è/o a qualità di l'acqua, l'elettrodi standard in acciaio inox (AISI 316) utilizati in parechji misuratori di flussu elettromagnetichi ponu esse sufficienti. Tuttavia, questi elettrodi sò sottumessi à vaiolature è screpolature in ambienti currusivi, chì ponu causà un cambiamentu di a precisione di u misuratore di flussu cù u tempu. Alcuni pruduttori di strumenti sò passati à l'elettrodi Hastelloy C cum'è materiali standard per furnisce una migliore resistenza à a corrosione è una durata di serviziu più longa. Questa superlega hà una alta resistenza à a corrosione lucalizzata, chì hè un vantaghju in ambienti chì cuntenenu cloruri à alte temperature. A causa di u cuntenutu di cromu è molibdenu, hà un altu livellu di resistenza à a corrosione generale. U cromu aumenta a resistenza à e cundizioni ossidanti, è u molibdenu aumenta a resistenza à l'ambienti riducenti.
Certi pruduttori utilizanu un rivestimentu in Teflon invece di un rivestimentu in gomma dura per furnisce un materiale resistente à e alte temperature cù forti proprietà chimiche.
I fatti anu dimustratu chì i misuratori di flussu elettromagnetichi sò assai adatti per applicazioni critiche di iniezione chimica in impianti di trattamentu di l'acqua. Permettenu à l'operatori di l'impianti di misurà accuratamente u vulume di fluidu chì li passa per mezu. Questi misuratori ponu esse aduprati cum'è parte di un sistema à circuitu chjusu per mandà l'output à un controller logicu programmabile (PLC) per determinà a dosa chimica in ogni periodu di tempu. Questa infurmazione aiuta à gestisce i costi chimichi è à risolve i regulamenti ambientali applicabili. Offrenu ancu impurtanti vantaghji di u ciclu di vita per l'impianti di trattamentu è distribuzione di l'acqua. Sò cuncepiti per ottene una precisione di +0,25% in cundizioni di flussu di fluidu menu ideali. À u listessu tempu, a cunfigurazione di u tubu di flussu apertu è non invasiva elimina quasi a perdita di pressione. Se specificatu currettamente, u misuratore hè relativamente insensibile à a viscosità, a temperatura è a pressione, è ùn ci sò parti mobili chì impediscenu u flussu, è a manutenzione è e riparazioni sò mantenute à u minimu.
In un ambiente esigente di pianta di trattamentu di l'acqua, ancu a pompa dosatrice di a megliu dimensione pò scuntrà cundizioni operative chì sò diverse da l'aspettative. Cù u tempu, l'aghjustamenti di u prucessu ponu cambià a densità, u flussu, a pressione, a temperatura è a viscosità di u fluidu chì a pompa deve trattà.
Chris Sizemore is the technical sales manager for Badger Meter Flow Instrumentation.He joined the company in 2013 and has held positions in the technical support team.You can contact him at csizemore@badgermeter.com.For more information, please visit www.badgermeter.com.


Data di publicazione: 04-02-2022