I misuratori di flussu anu una larga gamma di applicazioni in l'industria di l'automatizazione, per a misurazione di diversi mezi cum'è l'acqua, l'oliu è u gasu. Oghje, presenteraghju a storia di u sviluppu di i misuratori di flussu.
In u 1738, Daniel Bernoulli hà utilizatu u metudu di a pressione differenziale per misurà u flussu d'acqua basatu annantu à a prima equazione di Bernoulli.
In u 1791, l'italianu GB Venturi hà studiatu l'usu di tubi Venturi per misurà u flussu è hà publicatu i risultati.
In u 1886, l'americanu Herschel hà applicatu u cuntrollu Venturi per diventà un dispositivu di misurazione praticu per misurà u flussu d'acqua.
In l'anni 1930, hè apparsu u metudu di utilizà l'onde sonore per misurà a velocità di u flussu di liquidi è gasi.
In u 1955, u flussumetru Maxon chì utilizava u metudu di u ciclu acusticu hè statu introduttu per misurà u flussu di carburante per l'aviazione.
Dopu à l'anni 1960, i strumenti di misura anu cuminciatu à sviluppassi in a direzzione di a precisione è di a miniaturizazione.
Finu à avà, cù u sviluppu di a tecnulugia di circuiti integrati è l'ampia applicazione di i microcomputer, a capacità di misurazione di u flussu hè stata ulteriormente migliurata.
Avà ci sò misuratori di flussu elettromagnetichi, misuratori di flussu à turbina, misuratori di flussu à vortice, misuratori di flussu à ultrasoni, misuratori di flussu à rotore metallicu, misuratori di flussu à orifiziu.
Data di publicazione: 15 dicembre 2021