banner_di_testa

Enciclopedia di l'Automatizazione - Errore Assolutu, Errore Relativu, Errore di Riferimentu

In i parametri di certi strumenti, vedemu spessu una precisione di 1% FS o 0,5 gradu. Cunniscite u significatu di sti valori ? Oghje vi presenteraghju l'errore assulutu, l'errore relativu è l'errore di riferimentu.

Errore assulutu
A diffarenza trà u risultatu di a misurazione è u valore veru, vale à dì, l'errore assolutu = valore di misurazione - valore veru.
Per esempiu: ≤±0.01m3/s

Errore relativu
U rapportu trà l'errore assulutu è u valore misuratu, u rapportu trà l'errore assulutu cumunamente adupratu è u valore indicatu da u strumentu, espressu in percentuale, vale à dì, errore relativu = errore assulutu / valore indicatu da u strumentu × 100%.
Per esempiu: ≤2%R

Errore di citazione
U rapportu trà l'errore assulutu è l'intervallu hè espressu cum'è percentuale, vale à dì, errore citatu = errore assulutu / intervallu × 100%.
Per esempiu: 2%FS

L'errore di quotazione, l'errore relativu è l'errore assolutu sò i metudi di rapprisentazione di l'errore. Più chjucu hè l'errore di riferimentu, più alta hè a precisione di u misuratore, è l'errore di riferimentu hè ligatu à a gamma di gamma di u misuratore, dunque quandu si usa u listessu misuratore di precisione, a gamma di gamma hè spessu cumpressa per riduce l'errore di misurazione.


Data di publicazione: 15 dicembre 2021