Ci hè un vechju dettu chì dice: un amicu in bisognu hè un veru amicu.
L'amicizia ùn serà mai divisa da i cunfini. M'hai datu una pesca, ti daremu a preziosa giada in cambiu.
Nimu hà mai pensatu à a scatula di maschere, chì hà attraversatu e terre è l'oceani per aiutà Sinomesure da a Corea di u Sud, chì tornerà in Corea di u Sud per sustene torna l'amichi coreani per più di 2000 km.
Prima, da a Corea di u Sud à a Cina
L'8 di ferraghju di u 2020, a situazione di u COVID-19 in Cina hè diventata sempre più seria, l'amichi coreani di Sinomesure anu cercatu subitu forniture mediche è anu speditu per via aerea tutte e maschere KF94 ch'elli avianu acquistatu da Seoul à Hangzhou per sustene Sinomesure.
«Da l'acquistu à a spedizione, simu cusì cummossi chì a spedizione sia stata cusì rapida. Quessi rigali anu dimustratu una forte amicizia, è conserveremu ste maschere per e persone chì ne anu più bisognu», hà dettu u direttore di a Sinomesure International Kevin.
In segundu locu, da a Cina à a Corea di u Sud
U 28 di ferraghju 2020, a situazione di u COVID-19 hè cambiata, è hè diventata più seria in Corea di u Sud, hè diventatu più difficiule di truvà maschere lucalmente. Sinomesure hà cuntattatu subitu i nostri amichi, è hà rinviatu e maschere KF94 cun un lottu di maschere chirurgiche supplementari.
U 2 di marzu di u 2020, i nostri amichi coreani sò stati assai sorpresi è felici quandu anu ricevutu e maschere. Queste maschere mediche ùn sò micca solu per a prutezzione di a sicurezza, ma ancu per assicurà u funziunamentu nurmale di a so cumpagnia. Intantu, l'ingegneri ponu andà à u situ di i so clienti per sustene li.
U direttore di Sinomesure International Rocky dice: "Stu viaghju particulare di e maschere, ùn hè micca solu testimone di l'amicizia di Sinomesure è di i so amichi, ma mostra ancu u valore principale di a nostra cumpagnia: orientata à u cliente. Pruveremu à cuntinuà à cuntattà più clienti à l'esteru è à dà li u nostru sustegnu".
Ùn ci hè invernu chì ùn passerà mai, è ùn ci hè primavera chì ùn vene mai.
Data di publicazione: 15 dicembre 2021