A pruduzzione di pasta di legnu è di carta sò operazioni cumplesse, chì necessitanu misurazioni di aria, gasi speciali è liquidi. Applicazioni di l'industria di a pasta di legnu è di a carta, cumprese a dosa chimica, u sbiancamentu, a culurazione è u trattamentu di liquore neru. Ambienti difficili o cù mezi aggressivi è abrasivi cum'è quelli chì si trovanu in l'applicazioni di pasta di legnu è di carta.
Vantaghju
Pò esse cunfiguratu cù una gamma di materiali per currisponde à i bisogni di u prucessu
Senza tappu senza porti o linee d'impulsu
Diametru cumpletu senza perdita di pressione à traversu u metru
?Ecunomicu in dimensioni da frazziunali à dimensioni più grande di 36 "
?Manutenzione assai bassa
Sfida:
I flussi di materiale rumurosi, i prudutti chimichi aggressivi, i materiali abrasivi è l'alte temperature di prucessu affettanu a precisione di a misurazione. A maiò parte di i misuratori di flussu magnetichi funzionanu à basse frequenze di pilotaggio di a bobina, induve u rumore di impattu pò purtà à un segnale bassu.
U Teflon hè u materiale di rivestimentu u più cumunemente utilizatu in u mulinu per via di a so bona resistenza à i prudutti chimichi è à l'abrasione.
Cù elettrodi resistenti à a corrosione è à tenuta stagna, offre una bona resistenza à a corrosione, à l'erosione è à l'abrasione. Per trattà i fluidi di prucessu rumurosi difficili cum'è a pasta di carta estremamente viscosa, sò ancu dispunibili opzioni di elettrodi à bassu rumore.
A capacità di frequenza selezziunabile permette à u mulinu di aumentà a frequenza di a bobina per permette à u mulinu di aumentà a frequenza di a bobina à una frequenza cù menu rumore di impattu, una frequenza cù menu rumore di impattu, chì risulta in un signale più altu chì risulta in un rapportu segnale-rumore più altu.