In u prossimu decenniu, a tecnulugia di i sensori d'acqua diventerà a prossima grande innovazione. Si stima chì da u 2030, a scala di sta industria supererà i 2 miliardi di dollari americani, chì hè una larga opportunità per parechje persone è un mercatu cù influenza glubale. Per creà un sistema efficiente è ottimizatu, a rete di furnimentu d'acqua è di acque reflue deve risponde rapidamente è precisamente à parechje dumande: l'acqua domestica hè sicura? Cumu prevede è calculà precisamente u cunsumu d'acqua di u cliente? L'acque reflue sò state trattate efficacemente? Queste dumande ponu esse risposte efficacemente da i sensori: creà una rete intelligente di furnimentu d'acqua è una rete di trattamentu di l'acque reflue.
Sinomesure hà parechje suluzioni diverse chì ponu esse furnite à l'imprese idriche è à e municipalità per digitalizà e so rete. Quessi sensori sò divisi in cinque aree principali:
· Misurazione di a pressione di e pipeline
· Misurazione di u flussu
· Monitoraghju di livellu
· Temperatura
· Analisi di a qualità di l'acqua
Questi sensori ponu esse aduprati in una varietà di applicazioni in l'industrie di l'acqua è di l'acque reflue per aiutà l'imprese è i municipi à ottene i so obiettivi. Puderanu esse aduprati in e rete di tubazioni di furnimentu d'acqua, in l'impianti di trattamentu di l'acqua, in e rete di tubazioni di l'acque reflue è in l'impianti di trattamentu di l'acque reflue. Aiutà à ottimizà l'efficienza di u travagliu è à migliurà a precisione di u monitoraghju.