banner_di_testa

Pruduzzione di latticini

I prudutti lattieri si riferiscenu à u latte trasfurmatu o à u latte di capra è à i so prudutti trasfurmati cum'è materie prime principali, cù o senza l'aghjunta di quantità adatte di vitamine,
minerali è altri materiali ausiliari, utilizendu e cundizioni richieste da e lege è i regulamenti è e norme, è trasfurmati in vari alimenti, chjamati ancu prudutti di crema.
I prudutti lattieri includenu u latte liquidu (latte pastorizatu, latte sterilizatu, latte preparatu, latte fermentatu); latte in polvere (latte interu in polvere, latte scrematu in polvere, latte parzialmente scrematu in polvere, latte preparatu in polvere, colostru in polvere); altri prudutti lattieri (ecc.).
U mercatu di cunsumu di i prudutti lattieri hè in costante espansione, è i prudutti lattieri sò entrati in milioni di famiglie. In questu mumentu, a qualità di i prudutti lattieri hè apparsa ripetutamente, mettendu in periculu a salute umana di a ghjente, affettendu u sviluppu è a sopravvivenza di l'imprese lattiere, è affettendu l'interessi di l'allevatori di bestiame. Hè di grande impurtanza rinfurzà a gestione di a qualità è a sicurezza di u latte.

    A pruduzzione di prudutti lattieri include prucessi cum'è u pretrattamentu di u latte frescu, u scambiu di calore, l'omogeneizazione, l'asciugatura, a sterilizazione è u riempimentu. Diversi prudutti anu diverse tecniche di trasfurmazione, ma tutti necessitanu strumenti di prucessu d'alta precisione per monitorà u prucessu di pruduzzione per assicurà a sicurezza è l'affidabilità di a pruduzzione.

    In u prucessu di pruduzzione di latticini, u flussu di u prucessu da e materie prime à i prudutti finiti deve esse misuratu cù un misuratore di flussu elettromagneticu igienicu, chì hà una alta precisione di misurazione è pò migliurà a pruduzzione sicura è igienica di u prucessu.

    U tipu Sinomesure LDG-S usa un corpu di materiale 316L, installazione di morsetti sanitarii, è hà passatu certificazioni CE è altre, è hè sceltu da parechje cumpagnie di latticini per a trasfurmazione di prudutti lattieri.